Saturday 18 August 2012

လေရာင္က်ိန္စာ






“ ကၽြန္ေတာ္ ပံုု႔ကိုု ခ်စ္တယ္

ကၽြန္ေတာ္ ပံုု႔ကိုု သိပ္ခ်စ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ ပံုု႔ကိုု တကယ္ခ်စ္ပါတယ္ ဗ်ာ .. ”

ထိန္ထိန္သာေနေသာ လမင္းႀကီးကိုု ေမာ႔ၾကည္႔ရင္း အရူးတစ္ေယာက္လိုု ငိုုေၾကြးတမ္းတေနမိသည္။ သိုု႔ေသာ္ လမင္းႀကီးက ကၽြန္ေတာ္႔ ရင္ထဲမွ အပူကိုု ေျဖဆည္ႏိုုင္လိမ္႔မည္ မဟုုတ္ပါ။ ထိုု႔အျပင္ လေရာင္မ်ားက ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ ပိုုၿပီး လြမ္းဆြတ္တမ္းတမိေအာင္ပင္ ျပဳစားေနပါေသးသည္။

ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္သည္႔အေၾကာင္း ဘယ္လိုုပင္ တိုုင္တည္ငိုုေၾကြးေျပာဆိုုေနပါေစ ပံုု႔ သိႏိုုင္ေတာ႔မည္ မဟုုတ္ပါ။ သိခဲ႔လွ်င္လည္း ယံုုၾကည္လိမ္႔မည္ မဟုုတ္ပါ။ တိုုင္တည္ငိုုေၾကြးရလြန္း၍ ကၽြန္ေတာ္႔ရင္တစ္ခုုလံုုးသာ ပြင္႔ထြက္သြားလွ်င္သြားေပလိမ္႔မည္။ ပံုု႔ကေတာ႔ သူ႔ဘဝထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ျပန္လည္လက္ခံေတာ႔မည္ မဟုုတ္ပါ။

ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ပံုု႔ ထားသြားခဲ႔ေလၿပီ။



***

ဘြဲ႕ႏွင္းသဘင္ခန္းမေရွ႕တြင္ ျမန္မာဝတ္စံုုေလးေတြ ဝတ္ဆင္ထားသည္႔ မိန္းကေလး ေလးငါးေယာက္ခန္႔ကိုု ေတြ႕လိုုက္ရေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ေျခလွမ္းေတြက အလိုုအေလ်ာက္ သူတိုု႔ေတြဆီ ဦးတည္ေနခဲ႔ၿပီး ျဖစ္သည္။

   ဒါေလးေတြက ပထမႏွစ္ေလးေတြ ျဖစ္မယ္။ ေခ်ာလိုုက္တာ. ငါတိုု႔ႏွစ္က ေကာင္မေလးေတြနဲ႔မ်ား ကြာပါ႔ ”

ကိုုယ္႔အေတြးနဲ႔ ကိုုယ္ ရယ္ခ်င္သြားသျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ မ်က္ႏွာႀကီး ျပံဳးစိစိျဖစ္သြား၏။ ေကာင္မေလးေတြေရွ႕ မေရာက္ခင္ မ်က္ႏွာပိုုးသတ္လိုုက္ရသည္။

“ ညီမတိုု႔က ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသူေလးေတြလား .. ဖရွက္ရွာ ဝဲလ္ကမ္းတုုန္းက ကိုုယ္ မလာျဖစ္လိုုက္လိုု႔ ညီမတိုု႔ကိုု ကိုယ္မသိ ျဖစ္ေနတယ္ေလ ”

အဆက္စပ္ မရွိပါဘဲ မ်က္ႏွာေျပာင္တိုုက္ကာ ခပ္တည္တည္ ဝင္ေရာလိုက္သည္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ စကားေတြေၾကာင္႔ ထင္႔။ ေကာင္မေလးေတြက တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ၾကည္႔ကာ ဘာလဲ၊ဘယ္သူလဲ ဆိုုသည္႔ ပံုုစံမ်ိဳးျဖင္႔ အခ်င္းခ်င္း မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲ ျပေနၾကသည္။

“ ကိုုယ္   ' … '  ပါ။ ဒီေန႔ ကိုုယ္ဘြဲ႔ယူမွာေလ ”

ခန္းမဖက္ ေမးထိုုးျပရင္း ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ မိတ္ဆက္လိုုက္ေတာ႔ ေကာင္မေလးေတြအခ်ိဳ႕က ကၽြန္ေတာ္႔နာမည္ကိုု ၾကားဖူးတယ္ ဆိုုသည္႔ ပံုုစံမ်ိဳးျဖင္႔ ေအာ္ ဆိုုၿပီး ေခါင္းတဆတ္ဆတ္ ညိတ္ျပၾကသည္။ အဲဒီမွာပင္ ရဲတင္းလွသည္႔ လမင္းေလးတစ္စင္းကိုု ကၽြန္ေတာ္ ရွာေတြ႔သြားခဲ႔ျခင္း ျဖစ္၏။

“ အဲတာဆိုုလည္း အထဲဝင္ေလ.. ဒီမွာ ဘာရပ္လုုပ္ေနတာလဲ။ ဒီမွာက အကူညီလိုုတဲ႔သူေတြကိုု အကူညီေပးဖိုု႔ ရပ္ေနၾကတာ.. ”

ဝိုုင္းစက္လွပၿပီး နက္ေမွာင္ေနေသာ မ်က္ဝန္းတစ္စံုုကိုု ပိုုင္ဆိုုင္ထားသည္႔ ေကာင္မေလးက ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္ႏွာကိုု  စိုက္ၾကည္႔ကာ ေျပာလိုုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ စူးရဲလွသည္႔ အၾကည္႔ပိုုင္ရွင္ေလးပါလား။ သူမ အၾကည္႔က ကၽြန္ေတာ္႔ ရင္ထဲသိုု႔ ျမားတစ္စင္းလိုု ေဖာက္ထြင္းဝင္ေရာက္သြား၏။ ေစာေစာတုုန္းက ေခါင္းငံုု႔ၿပီးရပ္ေနခဲ႔သည္႔ သူမကိုု ကၽြန္ေတာ္ သတိမထားမိခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔နာမည္ကိုု ၾကားမွ သူမက လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ျဖစ္သြားခဲ႔ျခင္း ျဖစ္၏။ သူမ၏ အၾကည္႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္း သေဘာေပါက္မိေလသည္။

“ ခင္ဗ်ား မ်က္လံုုးေတြ သိပ္လွတယ္ ”

ကၽြန္ေတာ္ ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုုလိုုက္ေပမယ္႔ သူမ မ်က္ႏွာမွာေတာ႔ ရွက္ရြံ႕သြားဟန္ေလးေတြ တစိုုးတစိမွ ရွိလိုု႔မေနခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္႔ အေတြ႕အၾကံဳအရေတာ႔ ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုုခံရလွ်င္ ေကာင္မေလးအမ်ားစုုက ရွက္ရြံ႕သြားတတ္ေလသည္။ အထူးသျဖင္႔ မထင္မွတ္ထားသည္႔ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာဆိုုလွ်င္ ပိုုလိုု႔ပင္ မေနတတ္ မထိုုင္တတ္ျဖစ္ကာ အေယာင္ေယာင္ အမွားမွား ေျပာေလ႔၊ လုုပ္ေလ႔ရွိၾကသည္။ သူမကေတာ႔ ဟန္ေလးတစ္ခ်က္တစ္ေလေတာင္ မပ်က္ခဲ႔။

“ ရွင္လည္း သတင္းေတြ သိပ္ေမႊးပါတယ္ ”

ႏႈတ္ခမ္းတစ္ဖက္ေလး တြန္႔သြားသည္ဆိုုရံုု အျပံဳးမ်ိဳးႏွင္႔ ခပ္ေထ႔ေထ႔ျပံဳးၿပီး သူမက ဆိုုသည္။ သူမမ်က္ႏွာမွာ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု အဲသည္ေနရာမွ ျမန္ျမန္ထြက္သြားေစခ်င္သည္႔ အရိပ္အေယာင္မ်ားက အျပည္႔။

“ ဘာလဲ.. ကိုုယ္႔ကိုု ေစာ္ေတြေၾကြၾကတဲ႔ အေၾကာင္းလား ”

ခပ္ေပါ႔ေပါ႔ စေနာက္လိုုက္ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔စကားတြင္ သူမ မျပံဳးခဲ႔ပါ။

“ ရွင္ မိန္းမရႈပ္တဲ႔ အေၾကာင္းကိုု ကၽြန္မတိုု႔ အားလံုုး သိေနတာပဲ ”

သူမက ပက္ခနဲ ျပန္ေျပာခဲ႔သည္။ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ႏွစ္ေယာက္ကိုု  အျခားေကာင္မေလးေတြက ေၾကာင္ၿပီး ရပ္ၾကည္႔ေနၾက၏။

 “ အဲတာ နကၡတ္မွားလိုု႔ပါကြာ။ ဒါေပမယ္႔ေနာ္ ကိုုယ္႔နကၡတ္ကိုု ေျပာင္းေပးမယ္႔ လမင္းေလးတစ္စင္းကိုုေတာ့ ကိုုယ္ အခုု ေတြ႕လိုုက္ရၿပီ ထင္တယ္ သိလား ”

   ရွင္ ”

အံ႔ၾသဆြံ႕အၿပီး သူမ ၿငိမ္သက္သြားစဥ္ ကၽြန္ေတာ္ လွည္႔ထြက္လာလိုုက္သည္။ အဲဒီအခ်ိန္တုုန္းက ကၽြန္ေတာ္႔စကားဝွက္ကိုု သူမ နားမလည္ခဲ႔ပါ။

***

အဲသည္ေန႔က အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ႔ သူမ၏ ေဖ႔ဘြတ္စာမ်က္ႏွာကိုု ဝင္ေမႊသည္။ သူငယ္ခ်င္းတကာကိုု ဖုုန္းပတ္ေခၚသည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ သူငယ္ခ်င္းေတြဆီကိုုလည္း ဖုုန္းေတြဆက္ခိုုင္းသည္။ သူမ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏ ေဖ႔ဘြတ္စာမ်က္ႏွာပါ မခ်န္ ဝင္ေမႊၿပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္သိခ်င္ေသာ သူမအေၾကာင္းေလးေတြကိုု သိခဲ႔ရေလသည္။

ပံု႔က ၁၉၉၂ ခုုႏွစ္မွာ ေမြးသူျဖစ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ထက္ ေလးႏွစ္ခန္႔ ငယ္သူ။ စာအုုပ္စာေပကိုု ခ်စ္ျမတ္ႏိုုးသည္။ သီခ်င္းမ်ား အထူးသျဖင္႔ သူတိုု႔အရြယ္ေတြ နားေထာင္ေလ႔မရွိသည္႔ ျမန္မာသံစဥ္သီခ်င္းမ်ား၊ ၁၉၈၀ခုုႏွစ္ဝန္းက်င္က သီခ်င္းေတြကိုု ႏွစ္ႏွစ္သက္သက္ နားေထာင္ေလ႔ရွိသူ တစ္ေယာက္။ ပံုု႔ ထူးခၽြန္သည္႔ ေနရာက ပန္းခ်ီဆြဲျခင္းတြင္ျဖစ္ၿပီး အတန္းထဲတြင္ စာသင္ရင္း စိတ္မပါေတာ႔လွ်င္  ပံုုေတြ ခိုုးၿပီး ဆြဲေနတတ္ေသးသည္။ အပတ္စဥ္ ေသာၾကာႏွင္႔ စေနညမ်ားတြင္ သူမေနထိုုင္သည္႔ အိမ္ႏွင္႔ မလွမ္းမကမ္းရွိ ေကာ္ဖီဆိုုင္တစ္ခုုမွာ အလုုပ္လုုပ္သည္။ ၿပီးေတာ႔ ပံုု႔မွာ ရည္းစားမရွိ။ ရည္းစားမရွိတာထက္ ရည္းစားမထားဘူးေသးသူ တစ္ေယာက္ဟုု ဆိုုလ ွ်င္ ပိုုၿပီးမွန္ကန္ျပည္႔စံုုေလမည္။

“ မ်က္ဝန္းနက္နက္ေလးႏွင္႔ လမင္းငယ္ေလးေရ .. အခ်စ္ေၾကာင္႔ ျဖစ္တဲ႔ စစ္ပြဲေတြ ရွိတယ္လိုု႔ ၾကားဖူးတယ္ မဟုုတ္လား။ ကိုုယ္ကေတာ႔ စစ္ေၾကညာဖိုု႔ အဆင္သင္႔ ျဖစ္ေနၿပီ ”

ပံုု႔အေၾကာင္းေတြကိုု ေတြးရင္း အဲသည္႔ညက အိပ္မေပ်ာ္ခဲ႔ပါ။ ျပတင္းေပါက္မွ ဝင္ေရာက္လာသည္႔ လေရာင္ေတြက ကၽြန္ေတာ္႔အိပ္ရာေလးေပၚကိုု ရက္ရက္ေရာေရာ ျဖာက်ေနခဲ႔သည္။ ထိေတြ႕ကိုုင္တြယ္လိုု႔ မရမွန္း သိေနပါလ်က္ လေရာင္အမ ွ်င္တန္းေတြကိုု တယုုတယ ပြတ္သပ္ေပးမိရင္း ပံုု႔ကိုု တမ္းတ သတိရေနမိခဲ႔ပါသည္။

***
အဲဒီအပတ္၏ ေသာၾကာေန႔ည ဆိုုင္ပိတ္ခါနီးအခ်ိန္ ျဖစ္မည္ ထင္ရေသာ ည၉နာရီခန္႔တြင္ ပံုု႔အလုုပ္လုုပ္သည္႔ ေကာ္ဖီဆိုုင္သိုု႔ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြားခဲ႔သည္။ ဆိုုင္ထဲဝင္ဝင္ခ်င္းမွာပင္ ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေနေသာ ပံုု႔ကိုု လွမ္းျမင္လိုုက္ရ၏။ သို႔ေသာ္  ေကာင္တာေရွ႕သိုု႔ ေကာ္ဖီမွာရန္ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြားခ်ိန္အထိ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု မျမင္ေသးပါ။ ကာပူခ်ီႏိုု ေကာ္ဖီႏွစ္ခြက္ေပၚတြင္ အသည္းပံုုေလးႏွစ္ထပ္စီကိုု ဆြဲၿပီး ဒီဇိုုင္းလွလွေလးျဖစ္ေအာင္ စိတ္ပါဝင္စားစြာ လုုပ္ေနေလသည္။ ကံေကာင္းေထာက္မစြာျဖင္႔ ေကာင္တာမွာ အျခားသူေတြ ရွိမေနခဲ႔။

“ အဟမ္း ”

ကၽြန္ေတာ္ ေခ်ာင္းဟန္႔လိုုက္ေတာ႔ သူမက ဖ်တ္ခနဲ ေမာ႔ၾကည္သည္။ အံၾသမႈေၾကာင္႔ ဝိုုင္းစက္သြားသည္႔ သူမ မ်က္လံုုးမ်ားက ေတာ္ေတာ္လွ၏။

“ ကာပူခ်ီႏိုု တစ္ခြက္ေပးပါ .. ”

က်သင္႔ေငြကိုု ကမ္းေပးလိုုက္ေတာ႔ သူမက လက္ခ်င္းမထိမိေအာင္ သတိထားၿပီးယူသည္။

 “ ကိုုယ္႔ကိုုလည္း အဲလိုုပဲ အသည္းပံုုေလး ဆြဲေပးေနာ္ ”

သူမက စကားတစ္ခြန္းမွ ျပန္မေျပာခဲ႔ပါ။

ေကာင္တာႏွင္႔ အနီးဆံုုး စားပြဲေလးတစ္လံုုးတြင္ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးထုုိင္လုုိက္၏။ တေအာင္႔ေလာက္ၾကာေတာ႔ အသည္းပံုုေလးဆြဲထားေသာ ေကာ္ဖီေလးတစ္ခြက္ ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႕ သိုု႔ ေရာက္လာပါသည္။ လာခ်ေပးသူက ပံုု႔ေတာ႔ မဟုုတ္ခဲ႔ပါ။

ပံုု႔ ေဖ်ာ္ေပးေသာ ေကာ္ဖီေလးကိုု ေသာက္ရင္း ပံုု႔၏ လႈပ္ရွားမႈေလးေတြကိုု ေစာင္႔ၾကည္႔ရသည္မွာ ေတာ္ေတာ္ေလး ရင္ခုုန္ဖို႔ ေကာင္းပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ရႈပ္ခဲ႔ဖူးေသာ မိန္းကေလးမ်ားစြာႏွင္႔ မတူ ပံုု႔က ေအးခ်မ္းသည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ အထိမခံ ေရႊပန္းကန္ေလးလည္း ျဖစ္သည္။ ထိုုသိုု႔ ေအးခ်မ္းမႈႏွင္႔ မဟုုတ္လွ်င္မခံမည့္ သြင္ျပင္တိုု႔ကိုု အခ်ိဳးညီညီ ေပါင္းစပ္ထားေသာေၾကာင္႔လား မေျပာတတ္ပါ။ ပံု႔က ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ခုုန္သံတိုု႔ကိုု အထူးျမန္ေစခဲ႔ေလသည္။

အဲသည္႔ေန႔ညက ပံုု႔အိမ္အျပန္လမ္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္ လိုုက္ပါသြားခဲ႔ေလသည္။ သူမ ေဘးမွာ ကၽြန္ေတာ္ပါလာသည္ဆိုတာကိုု သူမ သတိထားမိလိုုက္ေတာ႔ ေျခလွမ္းမ်ားက တုုန္႔ဆိုုင္းတုုန္႔ဆိုုင္း ျဖစ္သြားေသးသည္။ ၿပီးေတာ႔မွ ဘာကိုုမ ွ် သတိမထားမိဟန္ျဖင္႔ သူ႔လမ္းသူ ဆက္ေလွ်ာက္ေလသည္။

“ ကၽြန္ေတာ္ ပံုု႔ကိုု အိမ္ျပန္လိုုက္ပိုု႔ပါရေစ ”

သူမက ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု တစ္ခ်က္ လွည္႔ၾကည္႔သည္။ ထိုု႔ေနာက္ ဘာမွ မေျပာေသးဘဲ ခပ္ဆိတ္ဆိတ္ျဖင္႔ ဆက္ေလွ်ာက္သည္။ ထိုု႔ေနာက္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတာကိုု ရပ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ဖက္လွည္႔ၾကည္ကာ ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္ႏွာကိုု စိုုက္ၾကည္႔ရင္း ေျပာသည္။

“ ရွင္႔ကိုု တစ္ခုု ေျပာခ်င္တယ္ သိလား။ ရွင္ မိန္းမရႈပ္တဲ႔အေၾကာင္းေတြ၊ ရွင္႔ကိုု မိန္းကေလး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေၾကြတဲ႔ အေၾကာင္းေတြကိုု ကၽြန္မတိုု႔ တစ္ေက်ာင္းလံုုး သိတယ္။ ကၽြန္မကိုု ရွင္လြယ္လြယ္ ရဖူးတဲ႔ မိန္းမေတြလိုုမ်ိဳး မထင္လုုိက္ပါနဲ႔။ ကၽြန္မ ေအးေအးေဆးေဆး ေနပါရေစ ”

ငယ္ရြယ္လြန္းသည္႔ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဒီလိုုစကားကိုု ယခုုလိုုတည္ၿငိမ္သည္႔ မ်က္ႏွာထားမ်ိဳးႏွင္႔ ေျပာတတ္လိမ္႔မည္ဟုု ဘယ္တုုန္းကမွ ကၽြန္ေတာ္ ထင္မထားခဲ႔ပါ။

“ ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ မကစားပါဘူး။ လြယ္လြယ္နဲ႔ ခူးယူလိုု႔ရမယ္႔ ပန္းကေလးတစ္ပြင္႔ မဟုုတ္မွန္း ကၽြန္ေတာ္ သိပါတယ္။ အခုု တကယ္ကိုု ေလးေလးနက္နက္ပါ ”

ကၽြန္ေတာ္႔စကားေတြကိုု သူမ ခြန္းတံုု႔မျပန္ခဲ႔ပါ။ သူမအိမ္ေအာက္ေရာက္သည္အထိ တိတ္တဆိတ္ ေဘးမွ လိုုက္သြားခဲ႔သည္။ ဓါတ္ေလွကားေရွ႕ေရာက္ေတာ႔ သူမက ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ဆက္မလိုုက္ေစခ်င္ဟန္ျဖင္႔ လွည္႔ၾကည္႔၏။

“ ကၽြန္ေတာ္ ဒီမွာပဲ ေနခဲ႔ပါ႔မယ္။ ေကာင္းေသာညေလးပါေနာ္ ပံုု႔ ”


***

အဲဒီညမွစ၍ အပတ္တိုုင္း ပံုု႔အလုုပ္လုုပ္သည္႔ ေကာ္ဖီဆိုုင္ကိုု မွန္မွန္သြားျဖစ္ခဲ႔သည္။ ပံုု႔အိမ္အျပန္ကိုု လိုုက္ပိုု႔ေပးမိသည္။ ပံုု႔က အရင္ကေလာက္ စိမ္းစိမ္းကားကားႀကီး မဟုုတ္သည္႔တိုုင္ေအာင္ အလြန္တရာ သတိထားၿပီး ဆက္ဆံေလ႔ရွိ၏။ သိုု႔ေသာ္ ခပ္တန္းတန္းျဖစ္ေနသည္႔ အမူအရာမ်ားေတာ႔ မရွိ။ တစ္ခုုခုုကိုု က်ိတ္ၿပီး စိုုးရိမ္ေနဟန္သာ ရွိေလသည္။

ကၽြန္ေတာ္က စိတ္လြယ္သည္။ သံေယာဇဥ္ျဖစ္လြယ္သည္။ လြယ္လြယ္ခ်စ္ႏိုုင္သည္။ ၿပီးေတာ႔ လြယ္လြယ္လည္း ထားခဲ႔ႏိုုင္သည္။ ထိုု႔ေၾကာင္႔ လြယ္လြယ္လာ၊ လြယ္လြယ္ခြာ ပံုုစံမ်ိဳးျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ပတ္ရႈပ္ခဲ႔သည္။

ကၽြန္ေတာ္ လြယ္လြယ္ကူကူႏွင္႔ ခူးယူပန္ဆင္ခဲ႔ဖူးေသာ ပန္းကေလးမ်ားႏွင္႔ ပံုု႔က မတူပါ။ ပံုု႔သည္ ဆူးေပါင္းမ်ားစြာ ျခံရံထားသည္႔ အနီေရာင္ရဲရဲ ႏွင္းဆီပန္းေလးတစ္ပြင္႔ႏွင္႔ တူပါသည္။ ဘာမဆိုု အေလးအနက္ထားတတ္ေသာ ပံုု႔သည္ မာနလည္း အလြန္ႀကီးသလိုု သူ႔ကိုုယ္သူလည္း အလြန္တန္ဖိုုးထားသည္႔ မိန္းကေလးတစ္ဦး ျဖစ္၏။

ထိုုေၾကာင္႔ ပန္းကေလးေပါင္းမ်ားစြာကိုု အလြယ္တကူ ဆြတ္ခ်ဴခဲ႔ဖူးေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ပံုု႔ ႏွင္႔ ပတ္သတ္ၿပီးေတာ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ လက္ေျမာက္အရံႈးေပးခဲ႔ရပါသည္။ ပံုု႔သည္ ကၽြန္ေတာ္႔အိပ္မက္ေတြထဲမွာသာမက အျပင္ေလာကမွာပါ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု လႊမ္းမိုုးႏိုုင္ခဲ႔သည္႔ ဘုုရင္မ တစ္ပါးျဖစ္ေနခဲ႔ေလသည္။ 

ပံုု႔အၾကည္႔ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ေသဆံုုးခဲ႔ဖူးသည္။ ပံုု႔အျပံဳးေတြေၾကာင္႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ က်ရံႈးခဲ႔ဖူးသည္။ ပံုု႔စကားေတြေၾကာင္႔လည္း အႀကိမ္ႀကိမ္ လဲၿပိဳခဲ႔ဖူးပါသည္။ ဒါေတြကိုု ကံဆိုုးျခင္းဟုု ကင္ပြန္းတပ္မည္ဆိုုလွ်င္ ဒီအရာေတြထဲမွ ကံေကာင္းျခင္းတစ္ရပ္မွာ ေျခာက္လေက်ာ္ၾကာ က်ားကုုပ္က်ားခဲ အားထုုတ္ႀကိဳးစားၿပီးခ်ိန္ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ ပိုုင္ဆိုုင္ခြင္႔ရခဲ႔ျခင္း ျဖစ္ေပလိမ္႔မည္။


***

ႏွင္းျမဴကင္းစင္ေသာ လသာညတစ္ညတြင္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ပံုု႔၏ အခ်စ္ဇာတ္လမ္းေလးက ရီရီေဝေဝေလး စတင္ခဲ႔ပါသည္။

“ အစ္ကိုု တစ္ခုုေတာ႔ ကတိေပးရမယ္ေနာ္ ”

သူမက အနည္းငယ္ေတြေဝစြာျဖင္႔ ခ်ီတံုုခ်တံုု စဥ္းစားၿပီးေနာက္ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီမွ ကတိတစ္ခုုကိုု အရင္ေတာင္းခဲ႔၏။ သူမ ဆက္ေျပာလာမည္႔ စကားမ်ားကိုု ကၽြန္ေတာ္ ႀကိဳတင္သိႏွင္႔ေနခဲ႔ပါသည္။

“ ေမာင္ မိန္းမ မရႈပ္ေတာ႔ဘူးလို႔ ကတိေပးတယ္ ဟုုတ္ၿပီလား။ ပံုု႔ကိုု ေမာင္ သစၥာရွိရွိ ခ်စ္မယ္။ ေမာင္႔ကိုု ျပန္ခ်စ္မယ္ မဟုုတ္လားဟင္ ”

သူမ၏ မ်က္ဝန္းနက္နက္ေလးေတြထဲကိုု စိုုက္ၾကည္႔ၿပီး ေျပာလိုုက္ေတာ႔ သူမ မ်က္လံုုးေလးေတြက အံ႔ၾသမႈေၾကာင္႔ ပိုုမိုုဝိုုင္းစက္သြားသည္။ ထိုု႔ေနာက္ လႊတ္ခနဲ ျပံဳးရယ္သည္။ ၿပံဳးရယ္ၿပီးေနာက္ ခ်က္ခ်င္းပင္ တည္သြားၿပီး ႏႈတ္ခမ္းကိုုက္ျပသည္။

“ ဟင္.. ဘာေမာင္လဲ.. ဘယ္သူက ခ်စ္တယ္ေျပာေသးလိုု႔လဲ ”
သူမက ခပ္စြာစြာေလး ရန္ေတြ႔ခဲ႔သည္။

“ ပံု႔မ်က္ဝန္းေလးေတြကေျပာတာေလ… ပံုု႔လည္း ေမာင္႔ကိုု သိပ္ခ်စ္တယ္တဲ႔ ”

“ ဟာ.. သူ မေကာင္းဘူး ”

ေျပာေျပာဆိုုဆိုုျဖင္႔ ပံုု႔လက္သီးဆုုပ္ကေလးေတြက ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ဘတ္ကိုု တဝုုန္းဝုုန္းလာထုုေတာ႔ ဆီးႀကိဳဖမ္းဆုုပ္ထားလိုုက္မိသည္။

“ သူ မဟုုတ္ပါဘူး ပံုု႔ရယ္။ ေမာင္ပါ ကြယ္ ”

ကၽြန္ေတာ္႔လက္ထဲမွ အတင္းရုုန္းထြက္ဖိုု႔ ႀကိဳးစားေနသည္႔ ေကာင္မေလးကိုု ညစ္ၿပီး ဇြတ္မလုုပ္ရက္ခဲ႔ပါ။ အသာေလး ေျဖေလ်ာ႔ေပးလိုုက္ေတာ႔ သူမက လက္ကေလးကိုု ရုုပ္ကာ ေနာက္သိုု႔ ေျခတလွမ္း ဆုုတ္သြားၿပီး ေခါင္းကေလး ငံုု႔ထားေလသည္။ သူမႏွင္႔ ပတ္သတ္ၿပီး ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔သမွ် အားလံုုးကိုု အဲသည္လိုုမ်ိဳး အေသးစိတ္ေလးေတြက စလိုု႔ ကၽြန္ေတာ္က မွတ္မိေနတတ္ခဲ႔ပါသည္။

အဲသည္ညက သူမတိုု႔ အိမ္ေအာက္ရွိ ပန္းျခံေလးမွာ စကားေတြ အၾကာႀကီး ထိုုင္ေျပာျဖစ္ခဲ႔ၾကၿပီး သန္းေခါင္ခ်ိန္ေလာက္ေရာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ျဖစ္ခဲ႔သည္။

ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု လက္ျပႏႈတ္ဆက္ေနသည္႔ သူမလက္ကေလးကိုု ဆုုပ္ကိုုင္ကာ သူမ ပါးမုုိ႔မိုု႔ကေလးႏွစ္ဖက္ကိုု ဘယ္ျပန္ညာျပန္ ရႊတ္ခနဲ ရႊတ္ခနဲ နမ္းပစ္လိုုက္ခ်င္စိတ္မ်ား တဖြားဖြား ျဖစ္ေနသည္႔တိုုင္ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုုကၽြန္ေတာ္ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုုင္ခဲ႔ပါသည္။ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု လန္႔သြားမွာ မလိုုလားပါ။ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု အထင္လြဲသြားမွာ စိုုးရိမ္ပါသည္။ ထိုု႔ေၾကာင္႔ သူမ ႏွာေခါင္းေလးကိုုပဲ ဖ်စ္ညွစ္ကာ အျမန္လွည္႔ထြက္လိုုက္ရ၏။

***

ကၽြန္ေတာ္သည္ အရင္ရည္းစားေဟာင္းေတြနဲ႔တုုန္းက သူတိုု႔ေတြ အိမ္ကိုုလည္း မၾကာခဏ ဝင္ထြက္သြားလာဖူးသည္။ သူတိုု႔ေတြကလည္း ကၽြန္ေတာ္အိမ္ကိုု ဝင္ခ်င္သလိုုဝင္ ထြက္ခ်င္သလိုု ထြက္ၾကသည္။ ခပ္ရွင္းရွင္းေျပာရလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္က အရင္ရည္းစားေတြႏွင္႔ အတူတူအိပ္ကာ အတူတူပင္ ေနခဲ႔ဖူးသည္။ ပံုု႔ကိုုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္လာလည္ဖိုု႔ မေခၚရဲသလိုု ပံုု႔ကလည္း သူ႔အိမ္အလည္လာဖိုု႔ မေခၚခဲ႔ဘူးပါ။ သိုု႔ေသာ္ ပံုု႔တိုု႔အိမ္ေအာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ ခ်ိန္းေတြ႔ျဖစ္သည္႔ ညေနခင္းတစ္ခုုတြင္ မိုုးသည္းထန္စြာ ရြာခဲ႔သည္သျဖင္႔ ပံုု႔က အိမ္ေပၚလိုုက္ခဲ႔ဖိုု႔ ေခၚပါသည္။

အေပၚကိုုေရာက္ေတာ႔ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ဧည္႔ခန္းထဲမွာ ခဏထိုုင္ေစာင္႔ခိုုင္းထားၿပီး သူမ၏ အိပ္ခန္းဟုထင္ရေသာ အခန္းတစ္ခုုထဲသုုိ႔ ဝင္သြား၏။ ထိုု႔ေနာက္ ပန္းခ်ီကားေတြ တစ္ထပ္ႀကီးကုုိ ေပြ႔ပိုုက္ၿပီး ျပန္ထြက္လာခဲ႔သည္။

“ ဒါေတြအကုုန္လံုုးက ပံုု႔ ဆြဲထားတာေလးေတြေလ .. ေမာင္ ခဏၾကည္႔ေနေနာ္.. ပံုု႔ ေမာင္႔အတြက္ ေကာ္ဖီေဖ်ာ္ေပးမယ္ ”


ပ်ံသန္းေနေသာ ငွက္ကေလးမ်ား၊ ေလထဲတြင္ ေဝ႕ဝဲေၾကြလြင္႔ေနေသာ သစ္ရြက္ကေလးမ်ား၊ အစြမ္းကုုန္ ဖူးပြင္႔ေနေသာ ႏွင္းဆီခင္းမ်ား၊ ပန္းဖူး ပန္းငံုုေလးမ်ား၊ အိပ္တန္းတက္ေနေသာ ငွက္ကေလးမ်ား၊ သစ္ပင္ေပၚမွာ ေျပးလႊားေဆာ႔ကေလးေနေသာ ရွဥ္႔ကေလးမ်ား၊ ေရာင္စံုုပန္းဥယ်ာဥ္မ်ား၊ မိႈင္းညိဳ႕ညိဳ႕ ေတာင္တန္းႀကီးမ်ား၊ စိမ္းေမွာင္ေနေသာ ေတာတန္းႀကီးမ်ား၊ စမ္းေခ်ာင္းငယ္ကေလးမ်ား၊ ေရတံခြန္မ်ား၊ ပင္လယ္ျပင္မ်ား၊ ရႈေမ်ာ္ခင္းမ်ား စသည္႔ ပံုုေပါင္းမ်ားစြာကိုု ေရေဆး၊ ဆီေဆး၊ ခဲတံ စသည္တိုု႔ျဖင္႔ စံုုလင္ေနေအာင္ ေရးဆြဲထား၏။

သူမ ဆြဲထားသည္႔ ပံုုတိုုင္းလိုုလိုုသည္ သဘာဝတရားႏွင္႔ ကင္းကြာေနသည္ဟူ၍ မရွိ။ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္မွ အလွအပမ်ားအားလံုုးကိုု ပံုု႔က စုုတ္ခ်က္ကေလးမ်ားျဖင္႔ ျပန္လည္ခံစားကာ ဖန္တီးခဲ႔ပံုုရ၏။

“ ပံုု႔ကေလ သဘာဝတရားႀကီးကိုု သိပ္ခ်စ္တယ္သိလား။ အရမ္းေအးခ်မ္းလိုု႔။ ပံုု႔ကိုုယ္ပံုု႔ေတာင္ သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ကိုုပဲ ခ်စ္တတ္တဲ႔ အခ်စ္ေတြနဲ႔ခ်ည္း ျပည္႔ေနတယ္လိုု႔ ထင္ေနခဲ႔တာ.. ဟိုု .. ေမာင္႔ကိုု မခ်စ္မိခင္ထိေလ 

ပန္းခ်ီကားေလးမ်ားကိုု ၾကည္႔ရင္း ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ ခ်စ္သူျဖစ္စက သူမ ေျပာဖူးသည္႔ ထိုု စကားေလးတစ္ခြန္းကိုု သတိရလိုုက္မိသည္။


 “ အဲဒါေလးက ပံုု႔ရဲ႕ ပထမဆံုုး ေရေဆးပန္းခ်ီကားေလး”

ေကာ္ဖီခြက္ကေလးႏွစ္ခြက္တင္ထားသည္႔ ဗန္းကေလးကိုု ကိုုင္ကာ ပံုု႔ထြက္လာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က သစ္ပင္ပံုု ပန္းခ်ီကားေလးကိုု ကိုုင္ၾကည္႔ေနခ်ိန္ျဖစ္သည္။


ျဖဴဆြတ္ေနသည္႔ စာရြက္ေပၚတြင္ ေရေဆးျဖင္႔ ေသေသသပ္သပ္ ဆြဲထားေသာ သစ္ပင္စိမ္းစိမ္းေလး တစ္ပင္။ စာရြက္ျဖဴေလး၏ အလည္တြင္ ဆြဲထားသည္႔ သစ္ပင္ေလးမွာ တစ္ပင္တည္းမိုု႔လားမသိ ထင္းၿပီး ၾကြရြေနသည္။ ပင္စည္ အညိဳရင္႔ေရာင္၊ သစ္ကိုုင္းအညိဳေရာင္၊ ထိုု႔ေနာက္ သစ္ရြက္ေလးမ်ားကိုု အစိမ္းေရာင္ အႏုု အရင္႔ မ်ိဳးစံုုတိုု႔ျဖင္႔ အေသးစိတ္ ျခယ္မႈန္းထား၏။ ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္စိထဲတြင္ သစ္ပင္ေလးမွာ အင္မတန္မွ မ်က္စိပႆဒ ျဖစ္လွသည္။

  လွလိုုက္တာ ပံုု႔ရယ္ .. ”

 “ ပံုု႔ကိုု ေျပာတာလား.. ပံုု႔ဆြဲထားတဲ႔ ပန္းခ်ီေတြကိုု ေျပာတာလား ဟင္ ”

သူမက ရယ္က်ဲက်ဲျဖင္႔ စေနာက္၏။

“ ပန္းခ်ီ ဆရာမေလးကိုုေရာ၊ ပန္းခ်ီဆရာမေလးရဲ႕ ပန္းခ်ီကားေတြကိုုေရာေပါ႔ကြယ္ ”

သူမက မယံုုသလိုုမ်က္ႏွာေပးေလးျဖင္႔ ၾကည္႔ကာ ရယ္ေနေလသည္။

“ တကယ္ပါ ပံုု႔ရယ္.. ေမာင္႔ခ်စ္သူေလးရဲ႕ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြက တကယ္႔ကိုု အႏုုပညာလက္ကေလးေတြ သိပ္ကိုုလွတာလည္း မေျပာနဲ႔ေလ ။ တစ္ခါတစ္ေလ အဲဒီလက္ေခ်ာင္းထိပ္ကေလးေတြမွာ အႏုုပညာေတြ ပန္းလိုုပြင္႔ေနသလားလိုု႔ေတာင္ ေမာင္ ေအာက္ေမ႔မိပါရဲ႕ ”


သူမ လက္ေခ်ာင္းကေလးေတြကိုု တယုုတယေလး ကိုုင္ၾကည္႔ရင္း ေျပာေတာ႔ သူမက မေနတတ္စြာျဖင္႔ ရွက္ၿပံဳးကေလး ျပံဳးေနခဲ႔သည္။

“ ခဏေလးေနာ္ ေမာင္၊ ေမာင္႔ကိုု ေပးစရာ ရွိတယ္.. သြားယူလိုုက္ဦးမယ္။ ေမာင္ ေကာ္ဖီေသာက္ႏွင္႔ေနာ္ ”

ေျပာေျပာဆိုုဆိုုႏွင္႔ သူမက အခန္းထဲ ေျပးဝင္သြား၏။ သူမကိုု ေစာင္႔ရင္း စားပြဲေပၚမွာ ျပန္႔က်ဲေနသည္႔ ပံုုကေလးေတြကိုု ျပန္ၿပီး စီထပ္ေပးလိုုက္မိသည္။ သူမက ဓါတ္ပံုုထည္႔သည္႔ မွန္ေဘာင္ေလးတစ္ခုုကိုု ရင္ဘတ္မွာအပ္ကာ ျပန္ထြက္လာပါသည္။

“ ေမာင္ ဒါဘာေလးလဲ သိလား.. 

ညစ္က်ယ္က်ယ္ အျပံဳးေလးကိုု ခပ္ဝင္႔ဝင္႔ေလး ျပံဳးကာ မွန္ေဘာင္ေလးကိုု ရင္ခြင္မွ မခ်ဘဲ ေထြးပိုုက္ထားၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ခန္႔မွန္းခိုုင္းခဲ႔ဖူးသည္။

“ ေမာင္သိသားပဲ.. ဒါ  ေမာင္နဲ႔ပံုု႔ရဲ႕ စံုုတြဲဓါတ္ပံုုေလး.. ျမန္ျမန္ဝန္ခံလိုုက္ စမ္းပါ ပံုု႔ရာ။ ေမာင္သိပါတယ္ကြ”

သူမက ႏွာေခါင္းေလးရံႈ႕ကာ ေခါင္းကေလးယမ္းၿပီး ရယ္ေမာသည္။

“ တစ္ဝက္မွန္တယ္။ တစ္ဝက္မွားတယ္ ”

ထိုု႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္႔လက္ထဲသိုု႔ မွန္ေဘာင္ကေလးကိုု ထိုုးထည္႔ေပး၏။ စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင္႔ မွန္ေဘာင္ကေလးကိုု ငံုုၾကည္႔ရင္း အံ႔ၾသေပ်ာ္ရႊင္သြားခဲ႔ရဖူးသည္။

“ အိုုးးး . ဒါ ေမာင္တိုု႔ရဲ႕ စံုုတြဲပံုုေလး။ ေမာင္႔ဖိုု႔ေပါ႔ေနာ္ ဟုုတ္လား။ ပံုုေလးက အသက္ဝင္လိုုက္တာ ပံုု႔ရယ္.. ဘယ္လိုုမ်ား ဆြဲထားသလဲဟင္ ”

ခဲပန္းခ်ီျဖင္႔ ဆြဲထားေသာ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ႏွစ္ေယာက္၏ စံုုတြဲပံုုတူေလး။ ဘယ္လိုုမွ ထင္မွတ္မထားသည္႔ အရာေလး ျဖစ္ေနသျဖင္႔ အဲသည္အခ်ိန္တုုန္းက ရရွိလိုုက္သည္႔ ေက်နပ္ၾကည္ႏူးမႈကိုု စာဖြဲ႔၍ပင္ ကုုန္ႏိုုင္မည္ မထင္ပါ။

“ အသက္ဝင္မွာေပါ႔ ေမာင္ရဲ႕ ။ ပံုု႔က ေမာင္႔ကိုုခ်စ္တဲ႔ စိတ္ေတြအျပည္႔နဲ႔ ဆြဲထားတာကိုုး ”

အဲသည္လိုု ခ်စ္စဖြယ္ စကားေလးေတြျဖင္႔ တီတီတာတာေလး ခၽြဲႏြဲ႕ေျပာဆိုုတတ္သည္႔ သူမကိုု အဲသည္ညေနတုုန္းက အၾကာႀကီး ေထြးေပြ႕ထားခဲ႔ဖူးပါသည္။

***

ပန္းခ်ီဆြဲေတာ္ေသာ ပံုု႔သည္ ဟင္းခ်က္လည္း အလြန္ေကာင္းေလသည္။ တနဂၤေႏြေန႔တိုုင္းလိုုလိုု ပံုု႔လက္ရာ ေန႔လည္စာကိုု စားရတတ္သည္။ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တတ္ေသာ ဟင္းေတြကိုု မၿငီးမၿငဴ ခ်က္ေကၽြးတတ္၏။ ထိုုသိုု႔ ကၽြန္ေတာ္အေပၚ ခ်စ္ေစတနာေတြ ပိုုတတ္ျခင္းေၾကာင္႔လည္း ကၽြန္ေတာ္အေပၚ ပံုု႔အထင္လြဲမွားသြားေစသည္႔ ကိစၥတစ္ခုု ျဖစ္ခဲ႔ရေလသည္။

အဲဒီေန႔နံနက္ အိပ္ရာက ႏိုုးလာေတာ႔ ဖ်ားခ်င္သလိုုလိုု ျဖစ္ေနခဲ႔သည္။ ပံုု႔ဆီ ဖုုန္းဆက္ၿပီး “ ေမာင္ေတာ႔ ေနမေကာင္းဘူးကြယ္.. အလုုပ္ကလည္း မသြားလိုု႔ မရဘူး။ ပေရာဂ်က္တစ္ခုု အၿပီးတင္ရမယ္ ” ဆိုုကာ ခၽြဲႏြဲ႕သည္။ ပံုု႔က ေဆးေသာက္ဖိုု႔၊ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးေနဖို႔ မွာရွာသည္။ သိုု႔ေသာ္ ပံု႔တစ္ေယာက္ ေန႔လည္စာစားခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ ေနလည္စာေတြခ်က္ျပဳတ္ယူလာၿပီး အလုုပ္ကိုု လိုုက္လာလိမ္႔မည္ဟုု ထင္မထားခဲ႔မိပါ။

ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ အလုုပ္နားက ကန္တင္းကိုု ေက်ာင္းအားရက္မ်ားတြင္ ပံုု႔လိုုက္လာတတ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔အတူ ေန႔လည္စာ စားေလ႔ရွိသည္။ ယခုုလည္း ကၽြန္ေတာ္ကိုု အံ႔ၾသေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္ေသာ ပံုု႔ကာ ေန႔လည္စာကို ကိုုယ္တိုုင္ခ်က္ျပဳတ္ကာ ယူလာခဲ႔ေလသည္။ ပံုု႔လာမည္႔ အေၾကာင္းကိုု တစ္ခြန္းတစ္ေလေတာင္ ဖုုန္းဆက္ၿပီး မေျပာခဲ႔။ မက္ေဆ႔ခ်္လည္း မပိုု႔ခဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ကိုု ပံုု႔ ေတြ႔သြားခ်ိန္တြင္ ကၽြန္ေတာ္က လုုပ္ေဖာ္ကိုုင္ဖက္ အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ႏွင္႔အတူ ထမင္းစားေနခ်ိန္ ျဖစ္ေလသည္။

ပြင္႔ပြင္႔လင္းလင္း ဝန္ခံရလွ်င္ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႕ကိုု ထိုုအမ်ိဳးသမီးႏွင္႔ အေပါင္းအသင္းလုုပ္တာ မႀကိဳက္ပါ။ ေန႔လည္စာ လာစားဖူးရင္း ထိုုအမ်ိဳးသမီးကိုု သိေနေသာ ပံု႔က “ အဲဒီ အမ်ိဳးသမီးက ရဲတင္းသြက္လက္လြန္းတယ္ေနာ္ ” ဟုု ဆိုုၿပီး ကၽြန္ေတာ္႔ႏွင္႔စိတ္မခ်ပါဟု ေျပာခဲ႔ဖူးသည္။

ကံဆိုုးခ်င္ေတာ႔ ထိုုအမ်ိဳးသမီးက စေနာက္ကာ ကၽြန္ေတာ္႔ေရွ႕ရွိ ဆန္ျပဳတ္ပန္းကန္မွ ဆန္ျပဳတ္တစ္ဇြန္းကိုု အခြံ႔၊ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ခပ္ကဲကဲဆိုုေတာ႔ ေက်ေက်နပ္နပ္ႀကီး ပါးစပ္အဟမွာ ပံုု႔က လွမ္းျမင္သြားခဲ႔ျခင္း ျဖစ္၏။ ပံုု႔ကိုု လွမ္းၾကည္႔လိုုက္ေတာ႔ လက္ထဲမွာ ထမင္းဘူးေတြ ကိုုင္ဆြဲထားသည္။ ပံုု႔ကို ကၽြန္ေတာ္ ျမင္သြားမွန္းသိေတာ႔ ပံုု႔က ခ်က္ခ်င္းပင္ လွည္႔ျပန္ေလသည္။  ျဖစ္ေၾကာင္းကုုန္စင္ကိုု ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္သြားပါသည္။ ပံုု႔ေတာ႔ အထင္လြဲေတာ႔မည္။  လုုပ္ေဖာ္ကိုုင္ဖက္ အမ်ိဳးသမီးကေတာ႔ ဘာတစ္ခုုမွ သိလိုုက္ဟန္ မတူပါ။

ပံုု႔ေနာက္ကိုု အေျပးလိုုက္သြားၿပီး ပံု႔လက္ထဲက ထမင္းဘူးကိုု ဆြဲလုုယူေတာ႔ ပံုု႔က အကုုန္လံုုးကိုု ကိုုင္ေပါက္ပစ္သည္။ အဲသည္ေလာက္ စိတ္တိုုတတ္လိမ္႔မည္ဟုု ဘယ္တုုန္းကမွ ေတြးမထင္ထားမိေသာ ကၽြန္ေတာ္ အံ႔ၾသစြာျဖင္႔ ၾကက္ေသ ေသသြားပါသည္။

“ မိန္းမ ရႈပ္တာကိုု ပံုု႔ သိပ္မုုန္းပါတယ္ဆိုု ”

ပံုု႔က ႏႈတ္ခမ္းကိုု တင္းေနေအာင္ ကိုုက္ထားၿပီး မ်က္ရည္ေတြက ပါးေပၚမွာ ပိုုးပိုုးေပါက္ေပါက္ က်ေနၾကသည္။ ေဒါသစိတ္ေၾကာင္႔ ခႏၶာကိုုယ္ေလးက တဆတ္ဆတ္ တုုန္ရင္ေနသည္။ ပံုု႔မ်က္ရည္ေတြကိုု ျမင္ရေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္း။ မ်က္ရည္ေတြ သုုတ္ေပးဖိုု႔ လက္လွမ္းလိုုက္ေတာ႔ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႔လက္ကိုု နာနာက်ည္းက်ည္း ပုုတ္ခ်သည္။

“ ပံုု႔ကိုု လာမထိနဲ႔ ”

လမ္းမေဘးမွာ ရုုတ္ရုုတ္ ရုုတ္ရုုတ္ျဖစ္ေနသာ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ႏွစ္ေယာက္ကိုု ျဖတ္သြားျဖတ္လာေတြက စပ္စုုသလိုု ၾကည္႔သြားၾက၏။ ပံုု႔ကေတာ႔ ဘာကိုုမွ သတိထားမိဟန္ မတူ။ ငိုု၍သာေနေလသည္။

“ ပံုု႔ရယ္.. အထင္မလြဲပါနဲ႔ .. ေမာင္တိုု႔ခ်င္း စေနတာပါ ”

ကၽြန္ေတာ္႔မ်က္လံုုးမ်ားကိုု စိုုက္ၾကည္႔ေနေသာ ပံုု႔အၾကည္႔မ်ားသည္ ေၾကကြဲစရာ ေကာင္းလွပါသည္။

“ ပံုု႔ရယ္.. ဟိုုတုုန္းက ေမာင္ ဘယ္လိုုပဲ ရႈပ္ခဲ႔ ရႈပ္ခဲ႔.. ခုုခ်ိန္မွာ ပံုု႔ကုုိေမာင္ သိပ္ခ်စ္ပါတယ္။ သစၥာလည္း ရွိပါတယ္ ပံုု႔ရယ္ ”

ခြန္းတုုန္႔ျပန္စကား တစ္ခြန္းတစ္ေလေတာင္ ျပန္မေျပာဘဲ သူမက ၿငိမ္သက္စြာ ရပ္ေနခဲ႔သည္။

“ ေမာင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ပံုု႔ရယ္ ”

သူမ လက္ေမာင္ေလးကိုု ဆုုပ္ကိုုင္လိုုက္ေတာ႔ သူမ ကိုုယ္ေလး ဆတ္ခနဲ တုုန္သြားသည္။

“ ေမာင္ ကိုုယ္ေတြ ပူေနတယ္ ”

ကၽြန္ေတာ္ ေခါင္းညိတ္ျပလိုုက္သည္။ ေျမျပင္ေပၚျပန္႔က်ဲေနေသာ ထမင္းေတြ၊ ဟင္းေတြဆီသိုု႔ ပံုု႔လွမ္းၾကည္႔လိုုက္ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ပါ လိုုက္ၾကည္႔မိသည္။ ပံုု႔ေစတနာနဲ႔ခ်က္ျပဳတ္ထားသမွ် အခုုေတာ႔ ႏွေျမာစရာ။

“ အဲဒီအမ်ိဳးသမီးကိုု ပံုု႔မႀကိဳက္တာ ေမာင္ သိသိႀကီးနဲ႔ ”


“ ေမာင္ ကတိေပးပါတယ္ ပံုု႔ရယ္ ”

သူမ မ်က္ဝန္းေတြထဲကိုု ေသေသခ်ာခ်ာ စိုုက္ၾကည္႔ၿပီး ကတိေပးေတာ႔ သူမက သက္ျပင္းေလးတစ္ခ်က္ကိုု ခပ္ဖြဖြေလး မႈတ္ထုုတ္ေလသည္။

“ ေနာက္တစ္ခါဆိုု ပံုု႔ ေမာင္႔ကိုု ခြင္႔လႊတ္မွာ မဟုုတ္ဘူး သိလား။ အခုုလည္း ေမာင္ ေနမေကာင္းလိုု႔။ ၿပီးေတာ႔ ေမာင္႔ကိုု ပံုု႔သိပ္ခ်စ္လိုု႔ ”

ေလသံတိုုးတိုုးေလးျဖင္႔ ပံုု႔က ဆိုုသည္။

“ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ပံုု႔ရယ္.. တကယ္ပါ ေနာ္ .. ”

ေခါင္းကိုု ခပ္ေလးေလး ညိတ္ျပလာသည္႔ သူမကိုု ေထြးေပြ႕ထားလိုုက္မိစဥ္မွာပင္ ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ သိပ္ၿပီးခ်စ္ျမတ္ႏိုုးမွန္း ပိုုမိုုေသခ်ာလာခဲ႔သည္။

ဟိုုတုုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ဘာေတြပဲ လုုပ္ခဲ႔လုုပ္ခဲ႔ ပံုု႔ကိုုေတာ႔ မည္သူကိုုမွ မခ်စ္ဖူးသည္႔ အခ်စ္စိတ္မ်ိဳးႏွင္႔ ခ်စ္တတ္ခဲ႔ေလသည္။ ပံုု႔မ်က္ရည္ေတြကိုု ျမင္ရေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ရင္ေတြ ပူေလာင္လွသည္။ “ စိတ္အလိုုလိုုက္ၿပီး ေျခကလိမ္မ အကလိုု ကၽြန္ေတာ္ ပတ္ရႈပ္သည္႔ ဇာတ္လမ္းေတြေၾကာင္႔ ပံုု႔စိတ္မညစ္ေစရေတာ႔ပါ ”ဟုု အဲသည္ေန႔တုုန္းက ကၽြန္ေတာ္႔ကိုုကၽြန္ေတာ္ ကတိေတြ တိတ္တခိုုး ေပးခဲ႔မိပါေသးသည္။


***

“ မွန္မွန္ ေျပာစမ္းပံုု႔။ ဘာေၾကာင္႔ ပံုု႔က ေမာင္႔ထက္ ေလးႏွစ္ငယ္ရတာလဲ ဟင္ .. ဘာလိုု႔ ေမာင္နဲ႔တူတူ နတ္ျပည္က ဆင္းမလာတာလဲ။ နတ္သားေတြနဲ႔ အေပ်ာ္လြန္ေနတာဟုုတ္ ”

ျမစ္ကမ္းေဘးတြင္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ျဖစ္သည္႔ ညေနခင္းတစ္ခုုမွာ ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ တမင္သက္သက္ ညစ္ၿပီး စေနာက္ေတာ႔ ပံုု႔က ခပ္တည္တည္ပင္။

“ ဘယ္ကလာ.. နတ္ျပည္မွာ ေမာင္က နတ္သမီးေတြနဲ႔ ပတ္ရႈပ္ထားေတာ႔ ေမာင္႔အရႈပ္ထုုတ္ေတြကိုု ရွင္းေနရလိုု႔ ”

ပက္ခနဲ တုုန္႔ျပန္လုုိက္သည္႔ ပံုု႔စကားလံုုးေတြနဲ႔ ဖ်တ္ခနဲေမာ႔ၾကည္႔လိုုက္သည္႔ ပံုု႔အၾကည္႔ေတြက ေအးစက္လြန္းလွသည္။ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ျပန္ၿပီး စေနာက္ေနတာပါဟုု သိေနသည္႔တိုုင္ေအာင္ စိတ္ထဲတြင္ ေလးလံပူပန္သြားခဲ႔၏။ ပံုု႔သည္ ဘယ္အရာကိုု မဆိုု အေလးအနက္ ထားတတ္သည္႔ မိန္းကေလး တစ္ဦးျဖစ္ေလသည္။ ထိုု႔ေၾကာင္႔ ပံုု႔၏မသိစိတ္မွာမ်ား ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု စိတ္နာေနသလားဟုု ေတြးမိေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ လက္မခံႏိုုင္ခဲ႔ပါ။

“ ပံုု႔စတာေနာ္ ေမာင္။ မ်က္ႏွာႀကီး ပ်က္သြားလိုုက္တာ တကတည္းမွပဲ ”

ကၽြန္ေတာ္႔ ပါးတစ္ဖက္ကိုု ပံုု႔လက္ကေလးေတြက လာၿပီး ဖ်စ္ညွစ္လိုုက္မွ ေနသာထိုုင္သာ ရွိသြားခဲ႔သည္။

“ ေမာင္႔ကိုု အၿမဲခ်စ္ပါေနာ္.. ေမာင္ေလ ပံုု႔ကိုု ဆံုုးရႈံးမွာ ေၾကာက္တယ္ ”

“ အင္း ”

ၾကည္လင္စြာ ျပံဳးျပေနသည္႔ ပံုု႔ႏႈတ္ခမ္းေလးမ်ားကိုု ၾကည္႔ရင္း ရင္ထဲမွာ ပူပန္မႈေတြျဖင္႔ ေလာင္ကၽြမ္းေနခဲ႔ဖူးသည္။

***

ကၽြန္ေတာ္ လိမၼာေတာ႔မည္၊ ကၽြန္ေတာ္႔ေၾကာင္႔ ပံုု႔စိတ္မဆင္းေစရေတာ႔ပါဟုု ဆံုုးျဖတ္ခ်က္ ခ်ၿပီးကာမွ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ အခ်စ္ေရးတြင္ ကံဆိုုးမိုုးေမွာင္ က်ခဲ႔ရေလသည္။


“ လမ္းခြဲစိုု႔ ေမာင္ ”

“ ပံုု႔ရယ္.. ေမာင္ရွင္းျပပါရေစ။ အဲဒီ ကိစၥက ပံုု႔ထင္သလိုု မဟုုတ္ပါဘူး ”

ရွင္းျပခြင္႔ေလး တစ္ခုုတစ္ေလေတာင္ မရလိုုက္ဘဲ သူမ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု အထင္လြဲ စိတ္နာကာ ထားခဲ႔မည္ကိုု မလိုုလားပါ။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင္႔ တစ္ခ်ိန္တုုန္းက ပတ္သတ္ခဲ႔ဖူးသည္႔ ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ကၽြန္ေတာ္႔အိမ္တြင္ လာအိပ္သြားခဲ႔ျခင္းမွာ ပံုု႔ထင္ေနသလိုု မဟုုတ္ေၾကာင္း၊ သူ႔ေကာင္ေလးႏွင္႔ ရန္ျဖစ္ကာ ကၽြန္ေတာ္႔ဆီ လာငိုုရင္း ညဥ္႔နက္သြားသျဖင္႔ တစ္ညလံုုး ေနျဖစ္သြားခဲ႔ရျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းတိုု႔ကိုု ရွင္းျပခ်င္ပါသည္။

“ ပံုု႔ကိုု ဘာမွ လာမေျပာနဲ႔ေမာင္.. အဲညက ေမာင္႔အိမ္မွာ သူအိပ္ခဲ႔လား မအိပ္ခဲ႔လား အဲတာပဲ ပံုု႔သိခ်င္တယ္ ”

ပံုု႔အၾကည္႔ေတြက ေၾကာက္စရာေကာင္းလွ၏။ ပံုု႔သည္ က်ားနာေလးတစ္ေကာင္ႏွင္႔ တူေနခဲ႔ပါသည္။

“ အိပ္ခဲ႔တယ္ ပံုု႔။ ဒါေပမယ္႔ ပံုု႔အထင္လြဲေနသလိုု မဟုုတ္ဘူး။ ေမာင္တိုု႔ တကယ္ကိုု ရိုုးရိုုးသားသား ”

“ ရုုိးသားတယ္ဆိုုရင္ ေမာင္က ဘာျဖစ္လိုု႔  ပံုု႔ကိုု မေျပာျပခဲ႔ရတာလဲ။ အခုုေတာ႔ သူမ်ားလာေျပာမွ ပံုု႔သိရတယ္.. ဖံုုးကြယ္ထားတယ္ ဆိုုကတည္းက ေမာင္တိုု႔ မရိုုးသားလိုု႔ဆိုုတာ ရွင္းေနတာပဲေလ”

“ ပံုု႔ရယ္ .. ”

“ ဒီမွာေမာင္.. ဒါႏိုုင္ငံျခား၊ ျမန္မာျပည္ မဟုုတ္ဘူးဆိုုၿပီး ေနခ်င္သလိုု ေနတတ္တဲ႔ မိန္းမစားထဲမွာ ပံုု႔မပါဘူး။ အဲသည္လိုု ေနတတ္တဲ႔ သူေတြကိုုလည္း ပံုု႔ရြံတယ္။ ေယာက်ၤားတစ္ေယာက္အိမ္ကိုု လြယ္လြယ္ဝင္ထြက္သြားလာလိုုက္ အိပ္လုုိက္ လုုပ္ေနတဲ႔သူေတြကိုု လက္လည္းလက္မခံႏိုုင္ဘူး။ နားလည္းမလည္ဘူး ”

သူ႔ကိုုယ္သူ တန္ဖိုုးထားေသာ ပံုု႔လိုု မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဘာေၾကာင္႔ ဒီကိစၥကိုု လက္မခံႏိုုင္ျဖစ္ေနရသလဲဆိုုတာ ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းသိပါသည္။ ထိုု႔ေၾကာင္႔လည္း ဒီကိစၥကိုု ခ်က္ခ်င္း မေျပာျဖစ္ခဲ႔ဘဲ အခ်ိန္ဆြဲေနမိခဲ႔သည္။ ဖြင္႔ေျပာရန္ အားယူေနဆဲမွာပင္  ပံုု႔က သိသြားခဲ႔၏။ ယခုုေတာ႔ အထင္လြဲစရာေတြ ပိုုခဲ႔ေလၿပီ။

“ ေမာင္တိုု႔ တစ္ညလံုုး အတူရွိေနတယ္ ဆိုုေပမယ္႔ တကယ္ကိုု ရိုုးသားပါတယ္ ပံုု႔ရယ္ .. ေက်းဇူးၿပဳၿပီး ေမာင္႔ကိုု ယံုေပးပါလားေနာ္ ..ဟိုုတုုန္းက ေမာင္ ဘယ္ေလာက္ရႈပ္ခဲ႔ရႈပ္ခဲ႔ အခုုခ်ိန္မွာ ပံုု႔အေပၚ ေမာင္ သစၥာမမဲ႔ရပါဘူး ပံုု႔ေလးရယ္ ”

“ တစ္ညလံုုး အတူရွိေနတယ္ဆိုုကတည္းက လံုုေလာက္ေနၿပီ ေမာင္ရဲ႕။ ဘာမွ မရွင္းျပပါနဲ႔ေတာ႔။ ေမာင္႔အိမ္မွာ ေမာင္႔ရည္းစားေဟာင္း လာအိပ္သြားတယ္ ဆိုုကတည္းက တျခား ဘာရွင္းျပခ်က္မွလည္း မလိုုေတာ႔ဘူး။ ေမာင္တိုု႔ဘာသာ ရိုုးရိုုးသားသားပဲအိပ္အိပ္၊ ဆန္းဆန္းျပားျပားပဲ အိပ္အိပ္။ အားလံုုးရဲ႕ မ်က္ျမင္ကြယ္ရာမွာ ျဖစ္ခဲ႔တာပဲ ”

ေဒါသတႀကီးျဖင္႔ ပံုု႔ေအာ္သမွ်ကိုု ကၽြန္ေတာ္ၿငိမ္ခံေနခဲ႔ပါသည္။

“ အခုုေတာ႔ သူမ်ား လာေျပာမွ ပံုု႔သိရတယ္။ ဟိုုးကတည္းက အဲဒီေကာင္မေလးက ေမာင္႔ဆီ လာအိပ္ေနၾကတဲ႔။ အရင္တုုန္းက ေမာင္တိုု႔မွာ အဲသည္လိုု ဆက္ဆံေရးမ်ိဳး ရွိထားမွန္း ပံုု႔လည္း သိတာပဲ။ အခုုေန ေမာင္တိုု႔ရိုုးသားပါတယ္ဆိုုတာကိုု ဘယ္သူ႔သြားေျပာျပာ ေမာင္႔ကိုု ယံုုၾကလိမ္႔မယ္ မထင္နဲ႔။ ပံုု႔ကိုု မကစားခ်င္နဲ႔ေမာင္.. ပံုု႔ကိုု ဒါမ်ိဳး လာမလုုပ္နဲ႔ ”

သူမကိုု အမွန္တကယ္ ဆံုုးရႈံးရေတာ႔မည္ ဆိုုသည္႔ အသိျဖင္႔ ရူးမတတ္ တုုန္လႈပ္ေနခဲ႔သည္။

ဟိုုတုုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ရႈပ္ခဲ႔ဖူးသည္။ ယခုုကိစၥမွာေတာ႔ သူမအေပၚ သစၥာရွိခဲ႔ပါသည္။ သိုု႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုုပင္ရွင္းျပပါေစ သူမက ယံုုၾကည္ေတာ႔မည္ မဟုုတ္ပါ။ သူမစိတ္ထဲကတြင္ ကၽြန္ေတာ္က အက်င္႔ပ်က္ျပားေနသည့္သူ တစ္ေယာက္သာ  ျဖစ္ေနခဲ႔ေလသည္။

“ ပံုု႔ ေမာင္႔ကိုု စိတ္နာတယ္။ ပံုု႔ ေမာင္႔ဆီ ဘယ္ေတာ႔မွ ျပန္မလာေတာ႔ဘူး ”

“ ေမာင္႔လိုုလူနဲ႔ ပတ္သက္ခဲ႔မိတဲ႔ အတြက္ က်ဆင္းသြားတဲ႔ ပံုု႔သိကၡာေတြကိုု ပံုု႔ ႏွေျမာတယ္ ”

နာနာက်ည္းက်ည္းျဖင္႔ သူမ ေျပာဆိုု စြပ္စြဲသည္႔ စကားလံုုးမ်ားအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ မနာခဲ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္သာ အစကတည္းက လူရႈပ္လူေပြ တစ္ေယာက္ မဟုုတ္ခဲ႔လွ်င္၊  ယခုုကဲ႔သိုု႔ အျဖစ္မ်ိဳး ရွိလာမည္ မဟုုတ္ပါ။

-->
“ ေမာင္႔ကိုု ခြင္႔လႊတ္ပါ ပုုံ႕ရယ္.. ဒီတစ္ခါ ေမာင္ေလ တကယ္ကိုု သစၥာမေဖာက္ခဲ႔ရပါဘူးကြာ .. ပံု႔ သူ႔ကိုု ေခၚေမးမလား။ ေမးၾကည္႔လိုု႔ ရပါတယ္ကြာ ”

" ေတာ္ပါ.. ေပါ႔ေပါ႔ေန ေပါ႔ေပါ႔စား မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ လွ်ာအရိုးမရွိတိုင္း ေျပာတဲ႔ စကားကို ပံု႔က ယံုစရာလား။ ေမာင္တို႔ ႀကိဳးဆြဲရာကရေအာင္ ပံု႔ကရုပ္ေသးတစ္ရုပ္မဟုတ္ဘူး"

သူမက ခါးခါးသီးသီး ၿပံဳး၍ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု စိုုက္ၾကည္႔ေလသည္။ နာက်ည္းမုုန္းတီးမႈေတြျဖင္႔ တေငြ႕ေငြ႕ ေလာင္ကၽြမ္းေနေသာ လမင္းတစ္စင္း၏ အၾကည္႔မွာ စူးစူးရွရွႏွင္႔ ပူေလာင္လြန္းလွ၏။  အဲဒီအၾကည္႔တြင္ ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ပင္ ျပာက်သြားႏိုုင္ေလာက္ပါသည္။

“ ခပ္ရိုုင္းရိုုင္းေျပာရရင္ ေမာင္က ပံုု႔ေထြးထုုတ္လိုုက္တဲ႔ တံေတြးပဲ။ ပံုု႔က ေထြးၿပီးသား တံေတြးကိုု ျပန္မလ်က္တတ္ဘူး ေမာင္။ ေနာက္ လမ္းေတြ႕ရင္ေတာင္ ပံုု႔ကိုု မေခၚပါနဲ႔ ”

“ ေမာင္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ပံုု႔ရယ္ ”

အဲသည္႔ေန႔က ေက်ာခိုုင္းထြက္ခြာသြားသည္႔ ပံုု႔ေနာက္ေက်ာကိုု ေငးရင္း  ထိခိုက္ေၾကကြဲစြာျဖင္႔ ကၽြန္ေတာ္ က်န္ေနခဲ႔ပါသည္။ ပံုု႔ကိုု ပိုုင္ဆိုုင္ခြင္႔ရေနတုုန္းက တန္ဖိုုးမထားတတ္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္ေတာ္သည္ ပံုု႔ကိုု တကယ္လက္လႊတ္လိုုက္ရၿပီ ဆိုုေတာ႔မွ ေျဖဆည္ရာမရ ျဖစ္လိုု႔ေနခဲ႔၏။ ေနာင္တ တရားသည္ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးထင္ခဲ႔ဖူးသည္ထက္ အဆေပါင္းမ်ားစြာ ပိုုၿပီး ခါးသက္ေလသည္။

***

ပံုု႔ႏွင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ခဲ႔ဖူးသည္႔ တစ္ႏွစ္တာအတြင္း ျဖစ္ပ်က္ခဲ႔သမွ်ကိုု ကၽြန္ေတာ္ မေမ႔ႏိုုင္ပါ။

အခ်စ္ဆိုုတာဘာလဲ ပံုု႔နဲ႔မွ ကၽြန္ေတာ္သိခဲ႔သည္။ ျဖဴစင္ျခင္းဆိုုတာ ဘာလဲ ပံုု႔နဲ႔မွ ကၽြန္ေတာ္နားလည္ခဲ႔သည္။ အလွသစၥာဆိုုတာဘာလဲ ပံုု႔ႏွင္႔မွ ကၽြန္ေတာ္ရွာေဖြေတြ႔ရွိခဲ႔သည္။

သိုု႔ေသာ္ ပံုု႔တန္ဖိုုးကိုု ကၽြန္ေတာ္ သိနားလည္ခ်ိန္တြင္ ပံုု႔က ကၽြန္ေတာ္႔ဘဝႏွင္႔ အေဝးဆံုုးကိုု ထြက္ခြာခဲ႔ၿပီး ျဖစ္သည္။

ကၽြန္ေတာ္႔ ဘဝတြင္ လြယ္လြယ္ခ်စ္ၿပီး လြယ္လြယ္ဇာတ္သိမ္းခဲ႔ေသာ ဇာတ္လမ္းတိုုင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္က ခ်န္ရစ္သူ ျဖစ္၏။ ရွင္းရွင္းေျပာရလွ်င္ အသည္းခြဲရျခင္းတြင္ ေပ်ာ္ေမြ႔ခဲ႔သူတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ သိုု႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္သိပ္ခ်စ္ရေသာ ပံုု႔ႏွင္႔ေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က က်န္ရစ္ခဲ႔သူ ျဖစ္ခဲ႔ရေလသည္။ ပံုု႔ေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္႔ အသည္းေတြ ကြဲေၾကရၿပီ။

လမ္းခြဲစကားကိုု လြယ္လြယ္ေလး ဆိုုတတ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု မိန္းကေလးတစ္ခ်ိဳ႕က စိတ္နာနာျဖင္႔ “ နင္ တစ္ေန႔ ဝဋ္လည္မယ္ “  ဟုု က်ိန္ဆဲခဲ႔ၾကဖူးသည္။


ယခုုေတာ႔  တကယ္ကိုု ဝဋ္လည္ေနေလၿပီ။

လသာညမ်ားတြင္ ပံုု႔ကိုု လြမ္းသည္။ လမိုုက္ညမ်ားတြင္လည္း ပံုု႔ကိုု လြမ္းသည္။ မိုုးေတြရြာလွ်င္ ပံုု႔ကိုုလြမ္းသည္။ လွ်ပ္ႏြယ္လွ်ပ္ပန္းေတြ တဖ်တ္ဖ်တ္လက္ကာ မိုုးၿခိမ္းသံေတြ ဂ်ိဳးဂ်ိမ္းညံလွ်င္ ပံုု႔ေၾကာက္ေနရွာမလား ကၽြန္ေတာ္ ေတြးပူမိသည္။ ညတိုုင္း ေန႔တိုုင္း အခ်ိန္တိုုင္း ပံုု႔ကိုု လြမ္းဆြတ္တမ္းတသတိရသည္႔ စိတ္ေတြျဖင္႔ ရွင္သန္ခဲ႔ရသည္။

ပံုု႔ကိုု အဆက္အသြယ္လုုပ္ဖိုု႔ ဘယ္လိုုပင္ ႀကိဳးစားႀကိဳးစား အဆင္မေျပ။

“ တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုုလွ်င္ ခပ္ေဝးေဝးကသာေနပါ ”

ရက္ရက္စက္စက္ ေျပာထြက္သည္႔ ပံုု႔၏ အဲဒီစကားတစ္ခြန္းနဲ႔တင္ အရာရာကိုု လက္ေျမွာက္ အရံႈးေပးခဲ႔ရေလသည္။


ယခုုကဲ႔သိုု႔အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ ပံုု႔ကိုု ကၽြန္ေတာ္ အင္မတန္ခ်စ္ျမတ္ႏိုုးေၾကာင္း ဘယ္သူ႔ထံတြင္ သစၥာဆိုုျပမွ ပံုု႔က ယံုုေတာ႔မည္နည္း။

ေထြးၿပီးသားတံေတြးကိုု ျပန္မလ်က္ေတာ႔ဘူးဟုု နာနာက်ည္းက်ည္း ေျပာခဲ႔ေသာ ပံုု႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္သည္ သဲထဲသြန္လိုုက္သည္႔ ေရသာ ျဖစ္ေပလိမ္႔မည္။

ကၽြန္ေတာ္ ပံုု႔ကိုု သိပ္ခ်စ္သည္ဆိုုတာကိုု ပံုု႔ယံုုၾကည္လက္ခံမည္ဆိုုလွ်င္၊ ေနာက္ဆံုုးအခြင္႔အေရးအျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္႔ကိုု ပံုု႔က ျပန္လည္ လက္ခံမည္ဆိုုလွ်င္ ဘယ္လိုုပင္ က်ိန္တြယ္ရ  က်ိန္တြယ္ရ၊ ဘယ္လိုုပင္ သစၥာဆိုုရ ဆိုုရ ကၽြန္ေတာ္ က်ိန္တြယ္ခ်င္ပါသည္။ သစၥာဆိုုခ်င္ပါသည္။

ယခုုေတာ႔ ဝဋ္လည္ျခင္း၏ မခ်ိဳၿမိန္ျခင္းမ်ားစြာမွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ကိုုယ္တည္း အလူးလူးအလိမ့္လိမ့္ ခံစားေနရေလၿပီ။ တစ္ခါက ပံုု႔ေပးထားဖူးသည္႔ ကၽြန္ေတာ္တိုု႔ရဲ႕ ပံုုတူ ခဲပန္းခ်ီေလးကိုု လေရာင္ေအာက္မွာ ဝိုုးတဝါးေလး ျမင္ေနရ၏။ လေရာင္ေတြ၏ ခ်စ္ျမတ္ႏိုုးစြာ ရစ္သိုုင္းျခင္းကိုု ခံေနရေသာ ထိုုပံုုေလးကိုု ၾကည္႔ရင္း တိုုးတိုုးေလး ေျပာလိုုက္မိေလသည္။

“ လမင္းရဲ႕ က်ိန္စာ ေမာင္႔ထံမွ ျပယ္ပါေစေတာ႔ ပံုု႔ရယ္ ”


ေလးစားစြာျဖင္႔
ျမတ္ပန္းႏြယ္


34 comments:

THS said...

ဇတ္လမ္းေကာင္း တစ္ပုဒ္ပါ..
ေကာင္ေလးအတြက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ
ဘယ္သူမျပဳ မိမိမႈပါပဲ၊ ကိုယ္လုပ္ခဲ့ဖူးတဲ့ကံဝဋ္ေၾကြးပဲေပါ့၊
ပံု႔ဆိုတဲ့ ေကာင္မေလးရဲ႕ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြကိုၾကိဳက္တယ္
၊တည္ျငိမ္ေအးေဆးသေလာက္ ရဲရင့္ျပတ္သားတယ္ ။

Anonymous said...

မိန္းကေလးေတြရဲ႕ စိတ္က နားလည္ရ ခက္တာလား . . . ကိုယ္ေတြကပဲ နားမလည္တတ္တာလား . . တခါတေလ ရွင္းမလိုလိုနဲ႔ ရွဳပ္ေနျပန္ေရာ . . . း)

ဘူဇြာကဗ်ာဆရာ

မသန္းသန္း said...

ညီမေရ..

ေစာေစာစီးစီးပဲ အခ်စ္ဝတၱဳေလးကိုု အားေပးသြားပါတယ္။ ပံုု႔ကိုု အစ္မ သေဘာက်တယ္။ အဲဇာတ္ေကာင္အမ်ိဳးသားေလးကိုုေတာ႔ အစ္မ မသနားဘူးကြယ္။ ရည္းစားေဟာင္းကိုု ေပးအိပ္စရာလား။ ပံုု႔မွန္ပါတယ္။

UK said...

What a lovely story Myat? This makes my day! You have kind of talent to create different stories which is the reason why I like your writing. Keep it up.

အိပ္မက္ေကာင္းကင္ said...

ဖတ္လို႔ အရမ္းေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးတစ္ပုဒ္ပါ
ပံု႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ ကမွန္ကန္လွပါတယ္
ပံု႔လို မိန္းကေလး မ်ိဳးကိုလည္း ေလးစားမိပါတယ္ ၊
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ေနျဖစ္ေန မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို အိမ္ေခၚအိပ္ျပီဆိုကတည္းက ဘယ္ေကာင္းပါ့မလဲ
ဇာတ္လမ္းေလးက ၀မ္းနည္းစရာဇာတ္သိမ္းေလးျဖစ္ေပမဲ့လည္း
ေကာင္ေလးကို မသနားပါဘူး
ဇာတ္လမ္းေလးမွာ ပါတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြမွာဆိုရင္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းတဲ့ အခန္းမွာေတြဆိုရင္
ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွပါတယ္
၀မ္းနည္းစရာေကာင္းတဲ့ အခန္းေတြဆိုရင္လည္း တစ္ကယ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္
မမျမတ္ပန္းႏြယ္ ေရးတဲ့ ဇာတ္လမ္းတိုင္း ဟာ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလွျပီး
ဆြဲေဆာင္မႈအျပည္႔ရွိလွပါတယ္
လာအားေပးသြားပါတယ္ေနာ္
ေနာက္လည္းသည္ထက္မကေရးႏိုင္ပါေစ
ခင္တဲ့(အိမ္မက္ေကာင္းကင္)

အိပ္မက္ေကာင္းကင္ said...

ဖတ္လို႔ အရမ္းေကာင္းတဲ့ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေလးတစ္ပုဒ္ပါ
ပံု႔ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ေတြ ကမွန္ကန္လွပါတယ္
ပံု႔လို မိန္းကေလး မ်ိဳးကိုလည္း ေလးစားမိပါတယ္ ၊
ဘယ္လိုပဲျဖစ္ေနျဖစ္ေန မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို အိမ္ေခၚအိပ္ျပီဆိုကတည္းက ဘယ္ေကာင္းပါ့မလဲ
ဇာတ္လမ္းေလးက ၀မ္းနည္းစရာဇာတ္သိမ္းေလးျဖစ္ေပမဲ့လည္း
ေကာင္ေလးကို မသနားပါဘူး
ဇာတ္လမ္းေလးမွာ ပါတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြမွာဆိုရင္လည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာေကာင္းတဲ့ အခန္းမွာေတြဆိုရင္
ၾကည္ႏူးစရာေကာင္းလွပါတယ္
၀မ္းနည္းစရာေကာင္းတဲ့ အခန္းေတြဆိုရင္လည္း တစ္ကယ္ကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္
မမျမတ္ပန္းႏြယ္ ေရးတဲ့ ဇာတ္လမ္းတိုင္း ဟာ စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းလွျပီး
ဆြဲေဆာင္မႈအျပည္႔ရွိလွပါတယ္
လာအားေပးသြားပါတယ္ေနာ္
ေနာက္လည္းသည္ထက္မကေရးႏိုင္ပါေစ
ခင္တဲ့(အိမ္မက္ေကာင္းကင္)

Anonymous said...

အၾကာႀကီးေပ်ာက္ေနၿပီး ေပၚမယ္႔ေပၚလာေတာ႔လည္း ရက္ရက္စက္စက္ လက္ဖ်ားခါေလာက္တဲ႔ ဝတၱဳနဲ႔ပါလား။ အထက္ ေကာ္မန္႔ေလးလိုုပဲ။ ပံုု႔မမွားဘူး။ ေကာင္ေလးကိုုလည္း သနားစရာ မလိုုဘူး။ ျမတ္က ေကာင္ေလးဖက္ကေန ေရးထားတဲ႔ ဟန္ေလးကိုုလည္း သေဘာက်မိတယ္။ အျမဲတမ္း ဆန္းသစ္ၿပီးရင္းဆန္းသစ္ေနတဲ႔ မတူတဲ႔ဇာတ္လမ္းေတြကိုု အၿမဲတမ္း ဖန္တီးထုုဆစ္ႏိုုင္ပါေစလိုု႔။

Arsenal said...

သနားပါတယ္ေနာ္ ေကာင္ေလးေရာ ေကာင္မေလးေရာ။ သူတုိ႔ေတြ ၿပန္ေပါင္းရပါေစ။
စာေကာင္းေလးေတြ ထပ္ေရးႏုိင္ပါေစ။ ၿမတ္ေရ....

Unknown said...

အရမ္းေကာင္းပါတယ္ မမ

Anonymous said...

ျမတ္ေရ..

ဒိုုင္ယာေလာ႔ေတြကိုု ခိုုက္တယ္ဗ်ာ။ တကယ္တကယ္ အသက္ဝင္လြန္းတယ္။

သူရိန္

Aung Thura Htet said...

ဇာတ္လမ္းေလးကိုု သံုုးေခါက္ဖတ္သြားတယ္။ ကာရိုုက္တာခြဲထားတဲ႔ပံုုေလးေတြ အရမ္းမိုုက္တယ္။ၿပီးေတာ႔ ဇာတ္ကိုု ဆြဲသြားတဲ႔ပံုု၊ အတင္အခ်၊ ဒိုုင္ယာေလာ႔နဲ႔ နေရတာ စာပိုုဒ္ခြဲတဲ႔ပံုု၊ စကားလံုုး အသံုုးအႏႈန္းေလးေတြ အကုုန္လံုုးကိုု အရမ္း ႏွစ္သက္မိတယ္။ အဲ.. စာလံုုးေပါင္းေလးေတြေတာ႔ နည္းနည္းမွားေနတယ္။

တြတ္တြတ္ said...

ေခတ္ေရစီးေၾကာင္းအလုိက္ပါ၀င္စီးေမ်ာတယ္ပဲေျပာေျပာ၊ ကုိးရီးယားကားေတြရဲ႕လႊမ္းမုိးမွဳေၾကာင့္ပဲဆုိဆုိ..ခုေနာက္ပုိင္း.ျမန္မာမိန္းကေလးတစ္ခ်ိဳ႔ဟာ..မိန္းကေလးတုိ႔ေစာင့္စည္းထိန္းသိမ္းသင့္တဲ့..ကုိယ္က်င့္တရားေတြေပ်ာက္ဆံုး သြားၾကပါၿပီ။ ဒီဇာတ္လမ္းေလးထဲက..ပံု႔ ဆုိတဲ့မိန္းကေလးရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဟာ.မွန္ကန္ပါတယ္။ လူတုိင္းမွာ ပင္ကုိဗီဇတစ္မ်ိဳးဆီရွိၾကတာ..အလြယ္တကူေျပာင္းလဲ.ေဖ်ာက္ဖ်က္လုိ႔မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး။ မိန္းမရွဳပ္ေပြတဲ့ေယာက်ာ္းေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ဗီဇဟာလဲ..ဟန္ေဆာင္မွဳေၾကာင့္ခဏတာ.ေပ်ာက္ကြယ္သြားရတယ္ထင္ေပမယ့္...အခ်ိန္တန္ရင္..မင္းသားေခါင္းေဆာင္းထားတဲ့ဘီလူးရုပ္ဟာ.ျပန္ေပၚလာတာပါပဲ။(ကၽြန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာလည္း..ရွိပါတယ္) ကုိယ္ျပဳသည့္ကံ..ပဲ့တင္သံဟာ.ကုိယ့္ထံျပန္လာစၿမဲမုိ႔..အခ်စ္ေၾကာင့္ရူးမတတ္ခံစားရေနပါၿပီ..ေသရပါေတာ့မယ့္ဆုိတဲ့.ေယာက်ာ္းေလးဇာတ္ေကာင္ကုိလည္း..အနည္းငယ္မွ်သနားမိျခင္းမရွိပါ။ (ဖတ္ၿပီးခံစားမိသေလာက္ကုိ..စိတ္ထဲရွိတဲ့အတုိင္းေရးသားသြားပါတယ္) ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာျဖင့္.တြတ္တြတ္

Anonymous said...

ကိုယ္သာဆိုရင္လည္း ပံုလိုပဲ ဆံုးျဖတ္မိမွာပဲ... ပံု႕ မွန္တယ္ ....

ျပည္ေကာင္းေအာင္ said...

ဦး ဆိုရင္ေတာ့ ရည္းစားေဟာင္း အဲလို အိပ္သြားတဲ့ အေၾကာင္း ရည္းစားသစ္ကို ေနာက္တေန႕ မနက္ အနည္းဆံုး ဖုန္းဆက္ျပီးေတာ့ ျဖစ္ျဖစ္ ေျပာျပျဖစ္မယ္ ထင္တာပဲ။ လုပ္ခ်င္တာကေတာ့ သူနဲ႕ အေရးေပၚ၊ အျမန္ဆံုး လူခ်င္းေတြ႕ျပီး၊ သူ႕မ်က္ႏွာကို ရဲရဲဝံ့ဝံ့ တည့္တည့္ၾကည့္ျပီး အဲဒီအေၾကာင္း ရွင္းျပခ်င္တာပဲ။ မိန္းကေလး တေယာက္ကို ညဖက္ၾကီး အခ်ိန္ မေတာ္ ျပန္ မလႊတ္သင့္တာေတာ့ အမွန္ပါ။ ဦးက မိန္းမ တေယာက္ေယာက္ကို ခ်စ္ခြင့္ ပန္ထားရင္ေတာင္ အဲဒီကာလအတြင္း တျခား မိန္းကေလး တေယာက္နဲ႕ အီစီကလီ မလုပ္ခ်င္ဘူး။ လုပ္မိရင္ ကိုယ္က်င့္တရား ပ်က္ယြင္းမွဳ လို႕ ခံစားရျပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ လူလိမ္လိုလို ခံစားရတယ္။ ဦး သူေတာ္ေကာင္းလိုလို ဘာလိုလို လုပ္ေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ဦးက မိန္းကေလး ( သစ္ ) တေယာက္နဲ႕ အီစီကလီ လုပ္ရတဲ့ ေပါ့ရႊတ္ရႊတ္ အရသာထက္စာရင္ မိမိခ်စ္ခြင့္ပန္ထားသူအေပၚ သစၥာရွိရတဲ့ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း၊ တည္တည္ၾကည္ၾကည္ အရသာကို ပိုၾကိဳက္မိတယ္လို႕ ဦးရဲ႕ preference ကို ေျပာျပျခင္း မွ်သာ း))

ရဲလင္းျမတ္ said...

အေရးအသားေကာ ဇာတ္လမ္းအရပါ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းတယ္။ ျမတ္ လက္ရာေတြ တအားတက္လာတယ္ ေနာ္။ အစဥ္အားေပးလ်က္ပါလိုု႔။

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

ဟုတ္ပါ႔..မေရ...မစာေတြကုိ မုိးနတ္ျဖင္႔ေမွ်ာ္ေနတာ..အၾကာၾကီးေပ်ာက္ေနတာ..အလုပ္မ်ားလုိ႔ထင္ေနတာ..လက္စသတ္ေတာ႔အရွိန္ယူေနတာကုိး...၀တၳဳေကာင္းေလးတစ္ပုဒ္အားေပးသြားတယ္ေနာ္..အေရးအသားေရာ..ဇာတ္လမ္းပါ...အားလုံးၾကိဳက္၏
ခင္တဲ႔...မုိးနတ္

မိုးနတ္ၾကယ္စင္ said...

မေရ...မစာေတြကိုမုိးနတ္ျဖင္႔ ေမွ်ာ္ေနရတာအေမာပဲ..ခုမွပဲေမွ်ာ္ရက်ိဳးနပ္ေတာ႔တယ္..အလုပ္မ်ားလုိ႔ထင္ေနတာ..လက္စသတ္ေတာ႔ အရွိန္ယူေနတာကိုး...အေရးအသားေရာ..ဇာတ္လမ္းပါ..အားလံုးၾကိဳက္၏....အားေပးသြားတယ္ေနာ္
ခင္တဲ႔ ..မုိးနတ္

လရိပ္အိမ္ said...

မမ စာေရးေကာင္းတယ္။တခုျပီးတခု ဘာေရးလာမလဲလို႕ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႕ေစာင့္ေနမိတယ္။

Anonymous said...

မမ စာေရးေကာင္းတယ္။တခုျပီးတခု ဘာေရးလာမလဲလို႕ ရင္တထိတ္ထိတ္နဲ႕ေစာင့္ေနမိတယ္။

ေလးစားစြာျဖင့္
လရိပ္အိမ္

mstint said...

တီတင့္က ေပ်ာ္ရႊင္စရာ ဇာတ္သိမ္းပိုင္းကို ႏွစ္သက္ေပမယ့္ ျမတ္ရဲ႕ ဇာတ္ဝင္ခန္းတိုင္းက ေကာင္းေတာ့ ဝမ္းနည္းစရာနဲ႔ အဆံုးသတ္လည္း အားေပးလွ်က္ပါ ျမတ္ေရ။
(အဲဒီလို happy ending မျဖစ္ရင္ စိတ္ကေလးေနတယ္ :P)
စိတ္ဓာတ္အစဥ္ၾကည္လင္ေအးျမပါေစကြယ္။

ေမတၱာျဖင့္
အန္တီတင့္

ျမေသြးနီ said...

မိန္းကေလးတစ္ေယာက္မွာ ရွိသင့္ရွိအပ္တဲ့ မာန၊ သစၥာတရားရဲ႕ တန္ဘိုးကို ပံု႕က ျပလိုက္တာ မွန္ကန္တယ္လို႔ ျမင္မိတယ္။ ညီမေလး လက္က ၀တၱဳရွည္ေတြ ေရးရင္ ပိုေကာင္းမယ္ ထင္မိတယ္။ ဘာလို႔ဆိုေတာ့ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြက အသက္၀င္လို႔။ အေရးအသားကလည္း ဆြဲေဆာင္မႈ ရွိလို႔။

(စကားမစပ္ အိမ္အသစ္ေလးကို ႏွစ္သက္မိပါေၾကာင္း)

Anonymous said...

ပံု႔က ဘယ္ေရာက္သြားတာလဲ...။ စိတ္မေကာင္းစရာ... ျပန္ဆက္သြယ္ေပးလုိက္ပါေတာ့လား ျမတ္ပန္းႏြယ္ရယ္..။

ခ်မ္းေျမ့ပါေစေၾကာင္း
ခ်ယ္ရီေျမ

ၾကည္ျဖဴခင္ခင္ said...

မမျမတ္၀တၳဳတိုေလးက တကယ္ေကာင္းပါတယ္.. ဇာတ္ေကာင္မိန္းကေလး ပုံ႔ကိုေတာ့ ႀကိဳက္လို႔.. ဇာတ္လမ္းအေရးအသားေတြ အင္မတန္မွေကာင္းတယ္.. မမျမတ္ေရ.. ဒီထက္မက ေရးႏိုင္ပါေစေနာ္..။

Anonymous said...

ျမတ္ေရ..
အရင္အပုုဒ္ေတြလိုုပါပဲ။ လက္ရာက ေကာင္းၿမဲ ေကာင္းေနဆဲပါ။ ပံုု႔နည္းနည္း အတၱႀကီးတယ္လိုု႔ မထင္မိဘူးလား။ တစ္ကယ္ဆို နားလည္ေပးႏိုုင္ရင္ ေကာင္းမယ္ေနာ္။

3rdthameetaw said...

ျဖဴစင္စြာေနတတ္တဲ့မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ့သိကၡာ နဲ့ မာန တရားေတြကိုေတြ ့တယ္
အဲ့လိုစိတ္မ်ိဳး နဲ့တို ့မိန္းမေတြ ေနနိုင္ရင္
သိတ္ေကာင္းမွာပဲ အားလံုးတန္ဖိုးရွိရင္ေတာ့
သစၥာမဲ့ရဲတဲ့ေယာက်္ားေတြလည္း ရွားသြားမွာေလ

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ပုံကုိအရမ္းသေဘာက်မိတယ္
စစခ်င္း အပုိဒ္ေလးမွာေတာ႔ ကုိယ္ေတြ ပထမႏွစ္တက္ခဲ႔ပုံ
ေလးကုိလြမ္းမိတယ္

ပ်ိဳးယု၀သုန္ (Pyo Yu Wathone) said...

ဖတ္ျပီး ေက်နပ္တယ္ျမတ္ေရ.. မိန္းကေလးတိုုင္းကိုု အဲ့ဒီလိုုမ်ိဳးေလေတြ အေနနဲ႔ပဲ ကိုုယ္ကေတာ့ ျမင္ခ်င္တာေလ.. အသက္ငယ္ငယ္နဲ႔ အသိရွိတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကိုု ျမတ္ က ေမြးဖြားေပးခဲ့တာပဲ ..

Aung Kyaw Zeya said...

အရမ္းေကာင္းတဲ့ဝတၳဳတုိေလးပါ။ ဇတ္ေကာင္ေတြရဲ့အမူအက်င့္ႏွင့္ပုံရိပ္ေတြကုိျမင္ေနရတယ္။ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးအတြက္စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ဒီထက္ပိုေကာင္းတဲ့ဝတၳဳေတြကုိလဲအမ်ားႀကီးေရးႏုိင္ပါေစ။ျမတ္ေရ အၿမဲအားေပးေနမယ္ေနာ္ ႔ ႕႔ ႕

Lps said...

ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ဖတ္ရႈျခင္းပါ။
ယခုုေတာ႔ ဝဋ္လည္ျခင္း၏ မခ်ိဳၿမိန္ျခင္းမ်ားစြာမွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ကိုုယ္တည္း အလူးလူးအလိမ့္လိမ့္ ခံစားေနရေလၿပီ။ တိုက္ဆိုင္မႈျဖင့္ ရင္ဘတ္ျခင္းညိွခဲ့ပါသည္။
ရသဆန္ဆန္ဇာတ္လမ္းေအးေအးေလးေတြပဲ ခံစားေရးတတ္တဲ့ မျမတ္ပန္းႏြယ္ကို ေလးစား အားေပးေနလွ်က္ပါ။
ခင္မင္စြာ (လြမ္းပိုင္ရွင္)

Lps said...

ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ဖတ္ရႈျခင္းပါ။
ယခုုေတာ႔ ဝဋ္လည္ျခင္း၏ မခ်ိဳၿမိန္ျခင္းမ်ားစြာမွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ကိုုယ္တည္း အလူးလူးအလိမ့္လိမ့္ ခံစားေနရေလၿပီ။ တိုက္ဆိုင္မႈျဖင့္ ရင္ဘတ္ျခင္းညိွခဲ့ပါသည္။
ရသဆန္ဆန္ဇာတ္လမ္းေအးေအးေလးေတြပဲ ခံစားေရးတတ္တဲ့ မျမတ္ပန္းႏြယ္ကို ေလးစား အားေပးေနလွ်က္ပါ။
ခင္မင္စြာ (လြမ္းပိုင္ရွင္)

ထြန္းရန္ႏိုုင္ said...

မဂၤလာ မျမတ္ပန္းႏြယ္ေရ ..

ဒီဝတၱဳေလးကိုု ေလးေလးစားစားေလး ဖတ္သြားပါတယ္။ အၿမဲတမ္း ဝတၱဳေအးေအးေလးေတြကိုု လွလွပပေလး ေရးတတ္သူမိုု႔ သတိတရနဲ႔ ေစာင္႔ဖတ္ေနမိသူပါ။ အသစ္တင္ထားလား လာၾကည္႔တာပါ အသစ္မတင္ေသးဘူးေနာ္။ တစ္လေက်ာ္ေနၿပီ။ အသစ္တင္ပါဦး။ အစစအရာရာ ဂရုုစိုုက္ပါ ခင္ဗ်ာ။

ထြန္းရန္ႏိုုင္

htawoo said...

အစ္မျမတ္ေရ...
လာအားေပးသြားပါတယ္ဗ်ဳိ ့...
လုံးခ်င္း၀တၳဳအသစ္လည္း ထြက္ေတာ့မယ္ဆို...
၀မ္းသာမိပါတယ္ အစ္မေရ...
အစ္မဆီကေန ဘ၀သရုပ္ေဖာ္ေလးေတြလည္း
ဖတ္ခ်င္ေနမိပါတယ္...
စကားေျပ အေရးအသား ေကာင္းမြန္လွတဲ့ တို ့ ့အစ္မျမတ္အတြက္ ေနာက္ထပ္ ပန္းခင္းလမ္းေလးေတြလည္း ၾကိဳဆိုေနဦးမွာပါ...
(အစ္မဆီက tag post ေလးလည္း ေမွ်ာ္လင့္ေနမိပါေၾကာင္း)
ခင္တဲ့ HO
http://htawoo.blogspot.com

v!ol!n said...

ကိုယ္ကိုယ္တိုင္က ....
ခ်ိဳျမျမ အခ်စ္ဝတၱဳစစ္စစ္ေတြ
သိပ္မၾကိဳက္တတ္လွေပမဲ႔
အေရးအသားသြက္လက္ေပါ႔ပါးေလတဲ႔
ျဆာမကေလး ျမတ္ရဲ႕
လေရာင္က်ိန္စာေလးမွာေတာ႔
အလိုက္သင္႔ ေပ်ာ္ဝင္နစ္ေမ်ာခဲ႔မိပါေလေၾကာင္း ........

ခ်စ္ျခင္းအားျဖင္႔ အမွတ္တရ
တေယာေလး
1:36 PM 2/6/2014


ပန္းအိ said...

မျမတ္ေရ..ဖတ္သြားခဲ့၊ ႏွစ္သက္သြားခဲ့ပါတယ္၊ အမ ျမေသြးေျပာသလိုပဲ ဒိုင္ယာေလာ့ခ္ေတြက ေကာင္းတယ္ :)