Sunday 29 January 2012

အေရာင္ျမဲ သံုးနားညီၾတိဂံ

"အသက္ေလးဆယ္၊ လူေတြ ေမးတယ္။
 ဘယ္ေတာ႔မ်ားမွ စားရမွာလဲ။


 ဟန္ေဆာင္ရျပီ၊ လူေတြ မသိေအာင္
 အျပံဳးေလးနဲ႔ လိမ္ရျပီ။"


အေအးဆိုင္အတြင္းမွာ ဖြင္႔ထားသည္႔ သီခ်င္းေၾကာင္႔  လိေမၼာ္ရည္ေသာက္ေနရာမွ တိတ္တခိုး ျပံဳးမိသြားသည္။ ထိုသီခ်င္းက အသက္ေလးဆယ္အရြယ္ အိမ္ေထာင္မရွိသူ ကၽြန္မကို တည္႔တည္႔ၾကီး သေရာ္ေနဟန္ရွိသည္။ လူေတြက ကၽြန္မ ဘာလို႔ အိမ္ေထာင္မျပဳေသးတာလဲဟု ေမးလာသည္႔ အခါတိုင္း အျပံဳးျဖင္႔သာ တုန္႔ျပန္ေလ႔ရွိသည္။ ကၽြန္မ အိမ္ေထာင္မျပဳရျခင္းမွာ ရင္ထဲမွ ေမာင္႔ေနရာတြင္ အျခား မည္သူ တစ္ဦး၊တစ္ေယာက္ကိုမွ အစားမထိုးႏိုင္၍ဟု ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ကေတာ႔ ေသခ်ာသိပါသည္။ ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ ၾကာခဲ႔ျပီးေသာ္လည္း ေမာင္႔အသံ၊ ေမာင္႔သဏ​ၭာန္၊ ေမာင္႔အျပံဳးႏွင္႔ ေမာင္႔ဟန္တို႔က ကၽြန္မရင္ထဲတြင္ ေနရာယူေနဆဲ ျဖစ္သည္။ မထင္မွတ္သည္႔ အခ်ိန္တြင္ မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ အျဖစ္ဆိုးတို႔ေၾကာင္႔ ထာဝရ ေဝးကြာခဲ႔ရေသာ အခ်စ္ဦးေမာင္႔ကို ကၽြန္မ မေမ႔ရက္ႏိုင္ပါ။




*** 


ေမာင္ႏွင္႔ ကၽြန္မသည္ ငယ္စဥ္ကတည္းမွ သိကၽြမ္းခဲ႔ၾကသည္႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ျဖစ္သည္။ သြားအတူ၊ လာအတူ၊ ကစားအတူ၊ စာက်က္အတူႏွင္႔ အျမဲတမ္း တပူးပူး၊ တတြဲတြဲရွိၾကေသာ စိတ္တူ၊ကိုယ္တူ သူငယ္ခ်င္းမ်ား ျဖစ္သည္။ တကၠသိုလ္ဝင္ခြင္႔ စာေမးပြဲ ေျဖဆိုျပီးခ်ိန္တြင္ ေမာင္က ကၽြန္မကို ခ်စ္ခြင္႔ပန္ခဲ႔သည္။ ကၽြန္မတို႔သည္ တကၠသိုလ္နယ္ေျမသို႔ သိပ္ခ်စ္ၾကေသာ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးအျဖစ္ ေျခခ်ခဲ႔ၾကဖူးသည္။ သူငယ္ခ်င္းေတြက ကၽြန္မတို႔၏ ခ်စ္ျခင္းကို အားက်ၾကသည္။ ကၽြန္မတို႔ကို ႏွစ္ဖက္မိဘေတြကလည္း အသိအမွတ္ျပဳကာ ေက်ာင္းျပီးလွ်င္ လက္ထပ္ခြင္႔ေပးမည္ဟု သေဘာတူထားခဲ႔ၾကသည္။ ငယ္ခ်စ္ႏွင္႔အတူ မခြဲမခြာ အျမဲတမ္း လက္တြဲႏိုင္မည္၊ တစ္သက္လံုး ခ်စ္ခင္ၾကင္နာခြင္႔ ရလိမ္႔မည္ဟု ကၽြန္မတို႔ အၾကြင္းမဲ႔ ယံုၾကည္ခဲ႔ၾကဖူးပါသည္။

သို႔ေသာ္ ဒုတိယႏွစ္စမွာပင္ မေမွ်ာ္လင္႔ထားသည္႔ အျဖစ္အပ်က္မ်ားသည္ ကၽြန္မတို႔ဆီသို႔ မလွပစြာ ေရာက္လာခဲ႔သည္။ ကံဇာတ္ဆရာက အက်ည္းတန္ေသာ ျပကြက္ေတြကို ခင္းက်င္းျပသခဲ႔သည္။


"ေမာင္က ဧည္႔ခံပြဲတစ္ခုမွာ အရက္ေတြမူးျပီး အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္နဲ႔ မွားသြားသတဲ႔"

"အဲဒီအမ်ိဳးသမီးမွာ ကိုယ္ဝန္ရွိေနျပီတဲ႔"





"ေမာင္နဲ႔ငါက လံုးဝကို မသက္ဆိုင္ေတာ႔တဲ႔ သူစိမ္းေတြ ျဖစ္သြားျပီ"
"ျဖစ္ခဲ႔တာေတြလည္း ျဖစ္သြားခဲ႔ျပီ"
"ခုဆိုရင္ ေမာင္က ကေလးေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ေဖေဖေတာင္ ျဖစ္ေတာ႔မွာ"
အမ်ိဳးမ်ိဳးေတြးကာ ေျဖဖို႔ႀကိဳးစားခဲ႔ေသာ္လည္း ေမာင္႔ကိုႏွေျမာေသာ၊ ေမာင္႔ကို တမ္းတ လြမ္းဆြတ္ေနမိေသာ၊ ေမာင္႔ကို မစြန္႔လႊတ္ႏိုင္ေသာ စိတ္တို႔က ကၽြန္မကို ဖိစီးခဲ႔သည္။ ေမာင္ႏွင္႔ ပတ္သက္၍ က်ဆင္းသြားခဲ႔ရေသာ ကၽြန္္မ၏ အရွက္ႏွင္႔ သိကၡာတို႔အတြက္ ဂရုမစိုက္ေသာ္လည္း တစ္သက္လံုး မခြဲမခြာ အတူရွိေနခဲ႔ဖူးသည္႔ ေမာင္က ယခုခ်ိန္မွာ အျခားအမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္၏ တရားဝင္ လင္၊ေယာက်္ားျဖစ္သြားခဲ႔သည္ကို လက္ခံဖို႔ ခက္ခဲခဲ႔သည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ပင္ ကၽြန္မကို ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္ အေျခခ်သင္႔သည္ဟု မိဘ၊ေဆြမ်ိဳးတို႔ ဆံုးျဖတ္ၾကသည္႔ အတိုင္း ေမာင္ႏွင္႔ေဝးရာ ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္ ကၽြန္မ အေျခခ် ေနထိုင္ခဲ႔ပါသည္။


ႏွစ္ေပါင္းႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ၾကာ ေရေျမျခားတြင္ တစ္ဦးတည္း ေနထိုင္ခဲ႔ျပီး၊ ႏိုင္ငံရပ္ျခားတြင္ ရွိေနစဥ္က ျမန္မာျပည္သို႔ အလည္အပတ္ျပန္ျဖစ္ခဲ႔ ေသာ္လည္း ေမာင္႔ဆီ သြားေရာက္ ေတြ႔ဆံုခဲ႔ျခင္း မရွိခဲ႔ပါ။ သို႔ေသာ္ အခ်ိန္တရားသည္ အရာရာကို ကုစားႏိုင္သည္႔ အားေလ်ာ္စြာ ကၽြန္မသည္ ယခုအခ်ိန္တြင္ အေျခအေန အရပ္ရပ္တို႔ကို တည္ျငိမ္စြာ လက္ခံႏိုင္ေသာ မိန္းမတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာခဲ႔ျပီ။ ေမာင္ႏွင္႔ပတ္သတ္ျပီး နာက်င္ေသာ ခံစားခ်က္တို႔လည္း မရွိေတာ႔။ ေမာင္႔မွာ သားေလးတစ္ေယာက္ရွိေနတာ၊ ေမာင္႔ အိမ္ေထာင္ေရး သာယာျပီး အဆင္ေျပေနသည္ဆိုတာေတြ ၾကားသိရေတာ႔ ဝမ္းသာမိသည္။


ယခုအခ်ိန္ထိ ေမာင္႔ေနရာတြင္ အျခားတစ္ေယာက္ကို အစားမထိုးႏိုင္ျခင္း၊ အခ်စ္ဦးေမာင္႔ကို မေမ႔ရက္ႏိုင္ျခင္းတို႔မွာ ကၽြန္မ၏ စိတၱဇဆန္ေသာ အတၱတစ္ခုအျဖစ္ ေက်နပ္စြာ လက္ခံႏိုင္ခဲ႔ျပီ။ ထို႔ေၾကာင္႔လည္း ေမာင္ရွိေနရာ ဤေျမသို႔  အျပီးအပိုင္ ျပန္လာရန္ ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ခဲ႔ပါသည္။


***

ကၽြန္မ ျပန္ေရာက္ေနသည္မွာ ႏွစ္လေက်ာ္ခန္႔ ရွိျပီ။ ေမာင္ ဘာေတြ ေျပာင္းလဲသြားျပီလဲ ကၽြန္မ သိခ်င္သည္။ ေမာင္႔သားေလးေရာ ေမာင္ႏွင္႔ တူေလမလား၊ ေမာင္႔ဇနီးႏွင္႔ပင္ တူလိမ္႔ေလမလား ကၽြန္မ ျမင္ေတြ႔ခ်င္သည္။ ထို႔ေၾကာင္႔ ေမာင္႔ထံေရာက္ေအာင္ သြားဦးမယ္ဟု အားခဲထားေသာ္လည္း အမ်ိဳးေတြဆီ လည္ပတ္ျခင္း၊ ကၽြန္မ ႏွစ္သက္ေသာ ေဒသမ်ားသို႔ ခရီးထြက္ေနျခင္းမ်ားေၾကာင္႔ လက္ေတြ႕တြင္ ေျခဦးပင္ မလွည္႔ျဖစ္ေသးပါ။ ဒီတစ္ပတ္အတြင္းေတာ႔ သြားျဖစ္ေအာင္ သြားဦးမယ္ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ကာ ေသာက္လက္စ လိေမၼာ္ရည္ကို လက္စျဖတ္ျပီး ေငြရွင္းရန္ စားပြဲထိုးေလးကို အခ်က္ျပလိုက္သည္။

ေငြရွင္းျပီး ေနရာမွ အထ၊ တစ္ဖက္မွ ေရးၾကီးသုတ္ျပာဟန္ျဖင္႔ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္က ကၽြန္မကို ဝင္တိုက္သည္။ ဟန္ခ်က္မထိန္းႏိုင္ျဖစ္သြားျပီး ကၽြန္မ လဲက်သြားပါသည္။
 
"ဟာ.. ေဆာရီးပါ မမ"
"ကၽြန္ေတာ္ အေလာၾကီးျပီး မျမင္လိုက္တာပါ"
ႏူးညံ႔ေသာ၊ ဝါညက္ေသာ၊ ကၽြန္မႏွင္႔ အင္မတန္မွ ရင္းႏွီးကၽြမ္းဝင္ဖူးေသာ အသံတစ္သံကို ၾကားလိုက္ရ၍ အလန္႔တၾကား ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္မိသည္။ အံ႔ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ပင္ ေမာင္ႏွင္႔တူေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။သူ႔တြင္ ေမာင္႔မ်က္ခံုးေလးလို မည္းနက္သြယ္တန္းေနေသာ မ်က္ခံုး၊ ေမာင္႔လိုမ်ိဳး မ်က္ေတာင္ေမႊးစိပ္စိပ္ေလးေတြ ဝန္းရံထားေသာ မ်က္လံုးဝိုင္းဝိုင္း၊ ေမာင္႔လို ခၽြန္သြယ္ေသာ ႏွာတံ ရွိသည္။ ႏုနယ္လွေသာ သူသည္ ေမးရိုးက်ပံုကအစ ေမာင္ႏွင္႔ တေထရာတည္း တူလို႔ေနသည္။  ဟိုတုန္းက ေမာင္က ကခ်င္ပုဆိုး ကြက္စိပ္ေလးေတြကို ရွပ္အက်ီအျဖဴေရာင္ လက္ရွည္ႏွင္႔ တြဲဝတ္သည္။ ယခု ကၽြန္မေရွ႕မွ လူငယ္ေလးက ရွပ္အက်ီအျဖဴလက္ရွည္ကို စတိုင္ပန္ အနက္ေရာင္ျဖင္႔ ဝတ္ထားသည္။ အံ႔ၾသစြာ ကၽြန္မ ေၾကာင္ျပီး ေမာ႔ၾကည္႔ေနမိပါသည္။


"ထႏိုင္ရဲ႕လား မမ၊ ကၽြန္ေတာ္ ကူညီရမလား"
သူ စကားထပ္ေျပာမွ ကၽြန္မ သတိျပန္ဝင္လာသည္။ ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ သူ႔ကို ေၾကာင္ျပီး ေမာ႔ၾကည္႔ေနမိသည္ မသိ။ ေဘးဘီကို အကဲခတ္လိုက္ေတာ႔ ဆိုင္ထဲက လူေတြက ကၽြန္မတို႔ကို လွမ္းၾကည္႔ေနၾကသည္။ ကၽြန္မ တစ္ကိုယ္လံုး ပူူေႏြးသြားသည္။


"ရတယ္။ ကိုယ္ ဘာမွ မျဖစ္ဘူး။"
အျမန္လူးလဲထကာ ဆိုင္ထဲမွ ခပ္သြက္သြက္ ထြက္လာခဲ႔မိသည္။ အျပန္လမ္း တစ္ေလွ်ာက္လံုး ကၽြန္မ အေတြးထဲတြင္ ထိုေကာင္ေလး ကပ္ညိ ပါလာခဲ႔ပါသည္။


***

တစ္ေနကုန္ ေတြးေနမိေသာ သူ႔အေၾကာင္းကို အိပ္ရာထဲ ေရာက္သည္အထိ ဆက္ျပီး ေတြးေနမိသည္။
"သူဟာ ေမာင္နဲ႔ တူလိုက္တာ.. တကယ္ကို ေမာင္ ငယ္ငယ္တုန္းက အတိုင္းပဲ"
ေမာင္႔အေၾကာင္းတစ္လွည္႔၊ သူ႔အေၾကာင္းတစ္လွည္႔ ေတြးေနမိစဥ္မွာပင္ လက္ကိုင္ဖုန္းမွ အသံျမည္လာသည္။ ဘယ္သူမ်ားပါလိမ္႔ဟု ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ကၽြန္မ မသိေသာ နံပါတ္တစ္ခု။


"မသင္းျမတ္ႏြယ္နဲ႔ စကားေျပာခ်င္လို႔ပါ ခင္ဗ်ာ"
တဖက္မွ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္၏အသံ ထြက္ေပၚလာသည္။


"ဟုတ္ကဲ႔။ ကၽြန္မ သင္းျမတ္ႏြယ္ပါ"
ညၾကီး၊မင္းၾကီး ဖုန္းဆက္လာသူသည္ ေန႔လည္တုန္းက ေကာင္ေလးျဖစ္ေနလိမ္႔မည္ဟူ၍ေတာ႔ ကၽြန္မ လံုးဝ မေမွ်ာ္လင္႔ထားပါ။

"ကၽြန္ေတာ္ပါ မမ။ ေန႔လည္တုန္းက မမနဲ႔ ဝင္တိုက္မိတဲ႔ သူပါ"
ကၽြန္မ အံ႔ၾသစြာ ဆြံ႔အသြားမိသည္။ သူ႔အသံသည္ တယ္လီဖုန္းထဲတြင္ေတာ႔ ေမာင္႔အသံႏွင္႔ မတူပါ။

"မမ လဲသြားတုန္းက ဖိုင္ေလး တစ္ခု က်က်န္ခဲ႔ပါတယ္"
"အဲဒီမွာ ကၽြန္ေတာ္ မမရဲ႕ နာမည္နဲ႔ ဖုန္းနံပါတ္ကို ေတြ႕လို႔ပါ"
သူ ေျပာျပမွပင္ ကၽြန္မ ဖိုင္က်န္ခဲ႔သည္ကို သတိရမိေတာ႔သည္။ ဖိုင္တစ္ခုလံုး က်က်န္ခဲ႔သည္ကို လံုးဝ သတိမထားမိေလာက္ေအာင္ တစ္ေနကုန္ သူ႔အေၾကာင္းတစ္လွည္႔၊ ေမာင္႔အေၾကာင္းတစ္လွည္႔ ေတြးေနမိခဲ႔သည္။

"ကိုယ္ ဖိုင္ကို ဘယ္မွာ လာယူရမလဲ"
 ကိုယ္တိုင္ လာေပးပါရေစဆိုကာ သူက ေစ်းဆစ္ေနေသးသည္။ ခပ္တင္းတင္း ျငင္းလိုက္ေတာ႔မွ ဆိုင္နာမည္တစ္ခုကို သူရြတ္ျပခဲ႔သည္။ေနာက္တစ္ေန႔ ညေန၃နာရီတြင္ ေတြ႕ဆံုရန္ ခ်ိန္းဆိုမႈ ျပဳလိုက္ၾကသည္။


ထိုညက ေမာင္႔အစား သူ႔ကို  အိပ္မက္ မက္ခဲ႔မိသည္႔အတြက္ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ အံ႔ၾသရပါသည္။


 ***
ခ်ိန္းထားသည္႔ အခ်ိန္အတိ ကၽြန္မ ေရာက္သြားေတာ႔ ႀကိဳတင္ေရာက္ေနႏွင္႔သည္႔ သူ႔ကုို ေတြ႔ရသည္။ ကၽြန္မက ကာပူခ်ီႏိုတစ္ခြက္မွာသည္။ သူက ဘလက္ေကာ္ဖီမွာသည္။ ေမာင္လည္း ဘလက္ေကာ္ဖီသာ အျမဲေသာက္ေလ႔ရွိသည္ကို သတိရမိသည္။


"ေဟာဒီမွာ မမ ဖိုင္ပါ"
သူ ကမ္းေပးသည္႔ ဖိုင္ကို လွမ္းယူလိုက္ရင္း ေက်းဇူးတင္စကားကို တီးတိုးဆိုမိေတာ႔ သူက ႏွစ္ျခိဳက္စြာ ျပံဳးျပသည္။ သူ႔အျပံဳးတြင္ ၾကည္လင္မႈ၊ အျပစ္ကင္းစင္မႈႏွင္႔ ေအးခ်မ္းမႈတို႔ကို ေတြ႕ေနရသည္။


"ကၽြန္ေတာ႔ နာမည္ ျဖိဳးေမာင္ ပါ မမ။ ေဆးေက်ာင္းျပီးထားလို႔ ေဟာက္စ္ဆင္းေနပါတယ္"
သြက္လက္ရဲတင္းေသာ၊ လူငယ္တစ္ေယာက္၏ ဟန္ပန္အျပည္႔ျဖင္႔ သူက သူ႕ကိုယ္သူ  မိတ္ဆက္သည္။ သူေျပာျပသည္႔ သူ႔အေၾကာင္းေတြကို နားေထာင္ရင္း သူ႔ကို တိတ္တဆိတ္ အကဲခတ္ေနမိသည္။ သူ႕အမူအရာတင္မက၊ စကားေျပာသည္႔ ေလယူေလသိမ္းကပါ ေမာင္ႏွင္႔ တူေနသည္။  ေမာင္႔ေနရာတြင္ မည္သူ႔ကိုမွ် အစားမထိုးႏိုင္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္မ ေရွ႕ေမွာက္သို႔ ေမာင္ႏွင္႔ အံ႔ၾသစရာေကာင္းေလာက္ေအာင္တူေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ ေရာက္ေနသည္။ ထို႔အျပင္ ထိုလူငယ္ေလးက ေမာင္႔အေၾကာင္းကိုသာ အျမဲေတြးေလ႔ရွိေသာ ကၽြန္မ စိတ္အစဥ္တစ္ခုလံုးကို အခ်ိန္တိုေလး တစ္ခုအတြင္းမွာ အပိုင္သိမ္းယူသြားႏိုင္ခဲ႔ပါသည္။

***

ေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ေတြ႔႔ျပီးသည္႔ ေနာက္ပိုင္း သူႏွင္႔ကၽြန္မ မၾကာ မၾကာ ထပ္ဆံုျဖစ္ၾကသည္။ သူ ေဟာက္စ္ဆင္းရာ ေဆးရံုမွာ ကၽြန္မက အလွဴေငြ လာထည္႔လို႔၊ ကၽြန္မ မိဘမဲ႔ကေလးမ်ားေက်ာင္း သြားသည္ကို သူ အေဖာ္လိုက္ေပးလို႔၊ ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ ဘုရားအတူတူ တက္ၾကလို႔ စသည္ အေၾကာင္းျပခ်က္ မ်ားစြာျဖင္႔ ကၽြန္မတို႔ ဆံုျဖစ္ခဲ႔ၾကသည္။ သူႏွင္႔အတူရွိစဥ္တိုင္း ေမာင္ႏွင္႔အတူရွိေနသလို ခံစားေနရသည္။ ေမာင္ႏွင္႔အတူရွိစဥ္တိုင္း ရရွိခဲ႔ဖူးေသာ စိတ္၏လံုျခံဳမႈမ်ိဳးကို သူႏွင္႔အတူရွိခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မ ျပန္လည္ခံစားရမိသည္။ ထိုအေၾကာင္းျပခ်က္ကပင္ ကၽြန္မကို သူ႔ထံသို႔ နီးကပ္စြာ တိုးဝင္သြားေစရန္ တြန္းအားတစ္ခု ျဖစ္ေနခဲ႔ပါသည္။


သူႏွင္႔ စတင္ သိကၽြမ္းလိုက္သည္႔ ေန႔မွ စ၍ ေမာင္႔ထံေရာက္ေအာင္သြားဦးမည္ဆိုေသာ စိတ္ကူးကိုလည္း အေကာင္အထည္ မေဖာ္ျဖစ္ခဲ႔ေတာ႔ေခ်။  
***
"ဟာ.. မမက အရြယ္နဲ႔ မလိုက္ေအာင္ကို အရမ္းႏုတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က မမကို အလြန္ဆံုးရွိမွ အသက္၃၀ဝန္းက်င္လို႔ ထင္ထားတာ" 
သူႏွင္႔အတူတူ ေကာ္ဖီေသာက္ျဖစ္သည္႔ ညေနတစ္ခုတြင္ သူက ကၽြန္မ အသက္ကို ေမးသည္။ နံပါတ္တစ္ခုရြတ္ျပလိုက္ေတာ႔ ကၽြန္မကို ၾကည္႔ျပီး တအံ႔တၾသ မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ႔ပါသည္။

"ကဲ အခု.. ကိုယ္႔ အသက္ကို သိသြားျပီပဲ။ အန္တီလို႔ ေျပာင္းေခၚသင္႔ျပီ"

"ဟင္႔အင္း။ မမ အရြယ္လို ႏုနယ္သူကို အန္တီလို႔ေခၚရင္ ကၽြန္ေတာ္ မယဥ္ေက်းရာ ေရာက္မွာေပါ႔"

"မင္း ကိုယ္႔ကို ေျမွာက္ေနျပီ"
သူ႔စကားေၾကာင္႔ ေက်နပ္စြာ ရီေမာရင္း ခြန္းတုန္႔ျပန္မိေတာ႔ "တကယ္ေျပာေနတာပါ မမရယ္" ဟု သူ ေျပာခဲ႔သည္။

***


မမ ဟု သူေခၚလိုက္တိုင္း ကၽြန္မ ရင္ထဲတြင္ ၾကည္ႏူးမႈမ်ားျဖင္႔ လိႈက္ခတ္သြားသည္။ သူ႔မွာ ခ်စ္ရမည္႔သူ မရွိေသးဘူးဟု သိလိုက္စဥ္ကလည္း ကၽြန္မ စိတ္ထဲတြင္ လံုျခံဳစိတ္ခ်ကာ ေက်နပ္သြားမိသည္။

ကၽြန္မက ကၽြန္မထက္ အသက္၂၀ခန္႔ ငယ္ေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ကို ေမာင္ႏွင္႔တူလို႔ပါဆိုျပီး ခ်စ္ေနမိျပီလားဟု ကိုယ္႔ကိုယ္ကို ေမးခြန္းထုတ္မိသည္။ ကၽြန္မ အင္မတန္ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးခဲ႔ရေသာ ေမာင္႔သဏ​ၭာန္၊ ေမာင္႔ဟန္တို႔အျပင္  ေမာင္႔အက်င္႔စရိုက္တို႔ႏွင္႔ပါ တူေသာ သူ႔ကုိ တကယ္ပဲ  ခ်စ္ေနမိျပီဟု အေျဖရလိုက္ေတာ႔ ကိုယ္႔ကိုယ္ကို သေဘာက်မိပါသည္။ ေမာင္တစ္ေယာက္တည္းသာ ေနရာယူခဲ႔ဖူးေသာ ကၽြန္မႏွလံုးသားသည္ သူ႔အတြက္ ေနရာေပးရန္ အဆင္သင္႔ ျဖစ္လို႔ေနသည္။

ကၽြန္မ စိတ္ထဲတြင္ သူ႔အလိုကို လိုက္ခ်င္ေသာ၊ သူ႔ ဆႏၵဟူသမွ်ကို အေကာင္အထည္ ေပၚေစလိုေသာ၊ သူ႔ လိုအပ္ခ်က္တိုင္းကို ျဖည္႔ဆည္းေပးလိုေသာ စိတ္မ်ား တဖြားဖြား ျဖစ္လို႔ေနသည္။သူမ်ားေတြသိရင္ ရီစရာေတြ ျဖစ္ကုန္ေတာ႔မွာပဲဟု ေတြးမိေသာ္လည္း ဘာကိုမွ ဂရုမစိုက္ခ်င္ပါ။ အသက္သိပ္ကြာလြန္းသည္ဟူေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ေၾကာင္႔  သူ႔ကို ကၽြန္မ ခ်စ္လို႔ မရေတာ႔ဘူးလား။ ထိုအေၾကာင္းျပခ်က္ေၾကာင္႔ သူႏွင္႔မဆံုဆည္းရမွာကို ကၽြန္မ ႏွေျမာပါသည္။

ကၽြန္မ သူ႔ကို ခ်စ္မိသြားသလို၊ သူေရာ ကၽြန္မကို ဘယ္လိုမ်ား သေဘာထားပါလိမ္႔ဟု အေတြးနယ္ခ်ဲ႕မိသည္။ ေသခ်ာသည္ တစ္ခုက သူ ကၽြန္မကို ၾကည္႔တတ္သည္႔ အၾကည္႔မ်ားထဲတြင္ ရင္းႏွီးမႈ၊ ေလးစားမႈတို႔ထက္ ပိုေသာ အရိပ္တစ္ခ်ိဳ႕ ရွိေနသည္။ ထို႔အျပင္ ကၽြန္မႏွင္႔ ေတြ႕ဆံုတိုင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနတတ္ေသာ သူ႔ဟန္၊ တက္ၾကြေသာ သူ႔အသံ၊ ဖ်တ္လတ္ေသာ သူ႔လႈပ္ရွားမႈတို႔သည္ မည္သည္႔စိတ္ခံစားခ်က္ကို အေျချပဳလာတာသနည္း။ ကၽြန္မက သူ႔ထံသို႔ နီးကပ္စြာ တိုးဝင္ခဲ႔မိသလို သူကလည္း လိႈက္လိႈက္လွဲလွဲ လက္ခံႀကိဳဆိုျပီး၊ ျပန္လည္၍ နီးကပ္စြာ တိုးဝင္လာခဲ႔သည္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္မအေတြးျဖင္႔ ကၽြန္မ ေပ်ာ္သြားခဲ႔ဖူးသည္။
***
ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ ေန႔ရက္တြင္ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင္႔ေနခဲ႔ေသာ ခ်စ္စကားကို သူ ပါးခဲ႔ပါသည္။ ထိုေန႔က သူ႔ေမြးေန႔။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ နံနက္ေစာေစာ ဘုရားတက္ၾကသည္။ ဘုရားတြင္ သူက အခါတိုင္းထက္ ရွည္လ်ားစြာ ဆုေတာင္းေနသည္ကို ကၽြန္မ သတိထားမိသည္။ ထို႔ေၾကာင္႔လည္း ဘုရားေပၚမွအဆင္းတြင္ ကၽြန္မ စပ္စုလိုက္မိပါသည္။


"မမ မသိခ်င္လည္း ခဏေနရင္ သိကို သိရမွာပါ"
ျပံဳးေတာ႔ မေယာင္ေယာင္ မ်က္ႏွာျဖင္႔ သူက ေျဖသည္။ ကၽြန္မ သူ႔ကို မ်က္ေစာင္းထိုးလိုက္မိသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္မတို႔အတူတူ မနက္စာ သြားစားၾကပါသည္။ သူက ကၽြန္မ ႏွစ္သက္သည္႔ အစားအစာမ်ားကို ဂရုတစိုက္ ေရြးခ်ယ္မွာေပးေနသည္ကုိ ၾကည္႔ရင္း ရင္ထဲတြင္ ေက်နပ္ကာ ၾကည္ႏူးေနမိသည္။

"မမ.. ကၽြန္ေတာ္ေလ ဘုရားမွာ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာသူနဲ႔ မခြဲမခြာ အတူတူေနရပါလို၏ လို႔ ဆုေတာင္းခဲ႔တယ္"
ရုတ္တရက္ သူ ေျပာလိုက္သည္႔ စကားေၾကာင္႔ မနက္စာ စားေနရာမွ ကၽြန္မ သူ႔ကို ေမာ႔ၾကည္႔လိုက္မိသည္။ သူ႔အသြင္က တည္ျငိမ္ေနသည္။ သို႔ေသာ္ တုန္ယင္ေနေသာ သူ႔အသံမ်ားကေတာ႔ စိတ္လႈပ္ရွားေနမႈကို မဖံုးဖိ ထားႏိုင္ပါ။
"ကၽြန္ေတာ္႔ ဆုေတာင္းျပည္႔ေအာင္ မမ ကူညီပါ"
ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ အျပည္႔ပါေသာ အၾကည္႔ျဖင္႔ သူ ကၽြန္မကို ၾကည္႔ေနခဲ႔သည္။ သူ႕မ်က္လံုးမ်ားမွ ဆြဲအားသည္ ကၽြန္မကို တသိမ္႔သိမ္႔ ရင္ခုန္ေနေစခဲ႔သည္။ကၽြန္မ ေမွ်ာ္လင္႔ထားသည္ထက္ သူက ကၽြန္မ ႏွလံုးသားကို ကိုင္လႈပ္ႏိုင္ခဲ႔ပါသည္။


"တစ္ခ်ိဳ႕စကားေတြဟာ ထုတ္ေဖာ္ မေျပာျပလဲ ခံစားနားလည္လို႔ ရတယ္ဆိုတာ ျဖိဳးေမာင္ ယံုရဲ႕လား"
အတည္ျငိမ္ဆံုး ျဖစ္မည္႔ စကားမ်ားကို ေရြးခ်ယ္ ေျပာလိုက္မိသည္။


"ဟာ.. မမ"
ကၽြန္မ စကားအဆံုးတြင္ သူ႔ မ်က္လံုးမ်ား အေရာင္လက္လာျပီး၊ သူ႔ ႏႈတ္ခမ္းမ်ားလည္း ပိုမို ေကြးညႊတ္သြားျပီး၊ ကၽြန္မကို တအံ႔တၾသ တိုင္တည္ေခၚေဝၚခဲ႔သည္။ ထိုအမူရာေလးသည္ ကၽြန္မအတြက္ သိပ္ကို ခ်စ္စရာ ေကာင္းေနခဲ႔ပါသည္။


"ဒါက မမ သံုးေနၾက ေရေမႊးတံဆိပ္က ထုတ္တဲ႔ အမ်ိဳးသားသံုး ေရေမႊး"
"ဒါက လက္ပတ္နာရီ"
သူ႔အတြက္ယူလာေသာ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ႏွစ္ခုကို ထုတ္ေပးမိသည္။


"လက္ပတ္နာရီကေရာ မမ ပတ္ေနၾက နာရီ တံဆိပ္ပဲလား ဟင္"
သူက ရယ္က်ဲက်ဲ ေမးျပီး မ်က္လံုးတစ္ဖက္ မွိတ္ျပသည္။ သူ ေမးသည္႔အတိုင္း ဟုတ္မွန္ေနေသာေၾကာင္႔ ကၽြန္မ ရီလိုက္မိသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္မ ေရြးခ်ယ္ဝယ္ယူလာေသာ လက္ပတ္နာရီသည္ သူႏွင္႔ လိုက္ဖက္မႈ ရွိ၊မရွိ သိခ်င္လာသည္။

"လာ.. မမ နာရီ အခု ပတ္ေပးမယ္"
သူက ကေလးငယ္ေလး တစ္ေယာက္လို သြက္လက္စြာပင္ ဘယ္ဖက္ လက္ကို ဆန္႔တန္း ထုတ္ေပးသည္။ ဗူးထဲမွ နာရီေလးကို ထုတ္ယူကာ တယုတယ ဝတ္ေပးရင္း သူ႔လက္မွ အေၾကာစိမ္းေလးမ်ားကို ေငးေမာမိသြားစဥ္ သူက ကၽြန္မ နဖူးကို ဖ်တ္ခနဲ နမ္းလိုက္ပါသည္။ ကၽြန္မမ်က္ႏွာ ေႏြးခနဲဲျဖစ္သြားခဲ႔သည္။


"မမ.. စိတ္ဆိုးသြားလား"
ကၽြန္မ သူ႔ကို ၾကင္နာစြာ ျပံဳးျပလိုက္မိပါသည္။




***
သူႏွင္႔ တစ္ေနကုန္ ေလွ်ာက္လည္ခဲ႔သည္႔ အေၾကာင္းမ်ားကို အိပ္ရာထက္တြင္ ျပန္လည္စဥ္းစားေနမိသည္။ကၽြန္မတို႔ တစ္ေယာက္လက္ကို တစ္ေယာက္တြဲကာ ေနရာစံုေအာင္ ေလွ်ာက္သြားခဲ႔ၾကသည္။ သူ႔ရင္ခြင္သည္ ေမာင္႔ရင္ခြင္လိုပင္ လံုုျခံဳစြာ ေႏြးေထြးေနခဲ႔သည္။ သူ႔ အနမ္းမ်ားသည္လည္း သာယာယစ္မူးဖြယ္ ေကာင္းလွပါသည္။


"ေမာင္ေရ.. ကၽြန္မထက္ အသက္၂၀ေလာက္ငယ္တဲ႔ ေကာာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ေမာင္နဲ႔တူလို႔ ဆိုျပီး ရူးရူးမိုက္မိုက္ ခ်စ္ေနမိျပီ ေမာင္ေရ.."
ေမာင္႔ကို တိုင္တည္ျပီး တီးတိုးေရရြတ္မိသည္။ ေမာင္ႏွင္႔ေတြ႕မည္ ၾကံရြယ္ထားျပီးေနာက္ ကၽြန္မ ဘဝထဲ သူေရာက္လာခဲ႔သည္။ ထိုေၾကာင္႔ ေမာင္ႏွင္႔ မေတြ႕ျဖစ္ခဲ႔။ မနက္ဖန္ေတာ႔ သြားျဖစ္ေအာင္ သြားမည္ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်လိုက္သည္။


ေမာင္ႏွင္႔ ေတြ႕လွ်င္ ကၽြန္မထက္ အသက္၂၀ေက်ာ္ ငယ္သည္႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ေနမိျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပခ်င္ ေျပာျပမိေပလိမ္႔မည္။

သို႔ေသာ္ ထိုေကာင္ေလးက ေမာင္ႏွင္႔တူလြန္းလို႔ ခ်စ္မိသြားတာပါ ဟူ၍တာ႔  ေျပာျပလိမ္႔မည္ မဟုတ္ပါ။

***

ညေနပိုင္းဆိုလွ်င္ေတာ႔ ေမာင္တို႔ အိမ္မွာ လူစံု၊တက္စံု ရွိေကာင္းမွာပါဟု အေတြးရကာ ေမာင္႔ဆီကို ညေန ၆နာရီခန္႔အေရာက္ သြားလိုက္သည္။ ေမာင္ကိုယ္တိုင္ တံခါး လာဖြင္႔ေပးခဲ႔ပါသည္။


"ဟာ.. ျမတ္။ ျမတ္ရယ္.. အေၾကာင္းမၾကား ဘာမၾကား"
ေမာင္က ကၽြန္မကို ၾကည္႔ျပီး တအံ႕တၾသေျပာသည္။

"မသက္ထားေရ.. ဧည္႔သည္လာတယ္ေဟ႔"
ေမာင္က အိမ္အတြင္းဖက္ လွည္႔ကာ ေမာင္႔ဇနီးကို လွမ္းေခၚသည္။ ေမာင္႔တြင္ ကၽြန္မကို ေတြ႔ရ၍ အထူးစိတ္လႈပ္ရွားေနဟန္ မရွိ။ ေနရက္ခက္ဟန္၊ အိုးတို႔အန္းတန္႔ ျဖစ္ေနဟန္တို႔လည္း မရွိ။ေပ်ာ္ရႊင္သြားဟန္သာ ရွိသည္။ ေမာင္႔အသြင္က ယခင္ကလို ေခ်ာေမာဆဲ။ မ်က္ႏွာေပၚရွိ အေရးအေၾကာင္း တစ္ခ်ိဳ႕က ရင္႔က်က္၊ တည္ျငိမ္မႈတို႔ကို ကိုယ္စားျပဳေနသေယာင္။ ထိုအေရးေၾကာင္းတို႔ကပင္ ေမာင္႔ကို ပုိမို ခန္႔ညားေနေစသည္။

"ျမတ္က အရင္လို ေခ်ာလွေနဆဲပဲ"
ေမာင္က ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုေတာ႔ ကၽြန္္မ မ်က္ႏွာပူစြာ ေမာင္႔ဇနီးကို လွမ္းၾကည္႔မိသည္။

"ဟုတ္ပါ႔ မသင္းျမတ္ႏြယ္ရယ္၊ ကုသိုလ္ကံ ေကာင္းလိုက္တာေနာ္။ တကယ္ကို ႏုျပီး ေခ်ာေနတာ ဟိုတုန္းကလိုပါပဲ။ ကၽြန္မဆို အဘြားၾကီး ျဖစ္ေနျပီ"
ေမာင္႔ ဇနီးက ေဖာ္ေရြစြာ ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုသည္။


ေမာင္တို႔ သားေလးက ေဆးေက်ာင္းတက္ေနျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယခု အျပင္မွ ျပန္မလာေသးေၾကာင္း ေမာင္က ေျပာျပသည္။ "သားက အေဖတူုေလ" ဟု ေမာင္႔ဇနီးက ဆိုေတာ႔ ကၽြန္မ ေက်နပ္စြာ ျပံဳးျပမိသည္။


ထိုစဥ္ကတည္းက ေမာင္ႏွင္႔တူေသာ၊ ေဆးေက်ာင္းတက္ေနေသာ ျဖိဳးေမာင္သည္ ေမာင္႔၏သားျဖစ္မည္ဟု ကၽြန္မ ရိပ္မိဖို႔ ေကာင္းပါသည္။ သို႔ေသာ္ ျဖိဳးေမာင္သည္ ေမာင္႔သား ျဖစ္ေနႏိုင္သည္ဟု ကၽြန္မ တစ္ခါမွ မစဥ္းစားမိဘူးပါ။ ေမာင္႔သားသည္ ျဖိဳးေမာင္လို အရြယ္မေရာက္ေလာက္ေသးဟု ကၽြန္မ မသိစိတ္က ထတစ္ခ် ယံုၾကည္ေနခဲ႔မိသည္လား မေျပာတတ္ပါ။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မ ညံ႔ခဲ႔ပါသည္။

"သားျပန္လာျပီ"
ေမာင္႔ဇနီး၏ စကားေၾကာင္႔ ကၽြန္မ ေနာက္လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔ ကိုယ္႔မ်က္လံုးေတြကို မယံုႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္သြားရသည္။

"ဟင္ ျဖိဳးေမာင္.."
"မမ.. မမ အိမ္ေရာက္ေနတယ္"
ျဖိဳးေမာင္က သြက္လက္စြာ ကၽြန္မ ေဘးဝင္ထိုင္သည္။

"ျမတ္နဲ႔သားက သိေနၾကတာကိုး"
"ျဖိဳးေမာင္က ကိုယ္႔သားပဲ ျမတ္ေရ.. အခု ေဟာက္စ္ဆင္းေနျပီေလ"

"ဘုရား ဘုရား..  ျဖိဳးေမာင္က ေမာင္႔ရဲ႕သားတဲ႔" ကၽြန္မ တစ္ကိုယ္လံုး ပူထူလာသည္။
"ေမာင္သာ ျဖိဳးေမာင္ႏွင္႔ ကၽြန္မအေၾကာင္းကို သိသြားခဲ႔လွ်င္" ကၽြန္မ ဆက္မေတြးရဲေတာ႔ပါ။

"ေဖေဖနဲ႔ မမက သိေနတာလား"
ျဖိဳးေမာင္ ေမးခြန္းေၾကာင္႔ ေမာင္က ရီသည္။

"မမ တဲ႔လား။ ဟားဟား... သားကေတာ႔ လုပ္ျပီ။ ျမတ္က ေဖေဖ႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္း သားရဲ႕။ သားရဲ႕ အန္တီေပါ႔"
"ျမတ္ေရ.. ကိုယ္ မေျပာဘူးလား။ ျမတ္က ႏုေနေတာ႔ သားကေတာင္ မမ ေခၚေနတယ္"
ေမာင္က ရီေမာျပီး စေနာက္ေနသည္။ ကၽြန္မ ေမာင္႔မ်က္ႏွာကို လွမ္းမႀကည္႔ရဲပါ။ ထို႔အတူ ေမာင္႔ဇနီးမ်က္ႏွာကိုလည္း မႀကည္႔ရဲေတာ႔ပါ။ ေမာင္တို႔ စကားသံမ်ားကို မၾကားတစ္ခ်က္၊ ၾကားတစ္ခ်က္ ၾကားေနရသည္။  အလိုက္သင္႔ ႀကိဳးစားစကားေျပာရင္း လိုက္ပါရီေမာႏိုင္ေအာင္ ေတာ္ေတာ္ေလး အားထုတ္ေနရသည္။ေမာင္တို႔ ေရွ႕မွာ ဟန္မပ်က္ ဆက္ေနႏိုင္စြမ္း မရွိေတာ႔ပါ။ ထို႔ေၾကာင္႔ ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာကာ အျမန္ဆံုး ျပန္လာခဲ႔ရသည္။
***

ထိုေန႔က ကၽြန္မ ဘယ္လို အိမ္ျပန္ေရာက္လာခဲ႔သလဲဆိုတာကို မမွတ္မိေတာ႔ပါ။ တုန္လႈပ္ ေျခာက္ျခားစြာ ငိုေၾကြးေနခဲ႔မိသည္ကိုသာ သတိရမိသည္။

ျဖိဳးေမာင္က ေမာင္႔ရဲ႕သား ျဖစ္ေနမွေတာ႔ သူႏွင္႔ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ ေရွ႕ဆက္ရန္ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ႔။ ျဖိဳးေမာင္က ကၽြန္မ၏အခ်စ္ဦး ေမာင္႔ရဲ႕သား။ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ ဆံုဆည္းဖို႔ လံုးဝမျဖစ္ႏိုင္ေတာ႔ပါ။ ဒီအေၾကာင္းရာေတြကို ျဖိဳးေမာင္ နားလည္ေအာင္ ဘယ္လိုမ်ား ေျပာျပရမွာပါလိမ္႔။ အေတြးမ်ားစြာျဖင္႔ စိတ္ေတြ ေယာက္ယက္ခတ္ေနမိသည္။

ကၽြန္မတို႔ အေၾကာင္းကို ေမာင္သာသိလွ်င္ ကၽြန္မကို ဘယ္ေလာက္မ်ား ကဲ႔ရဲ႕လိမ္႔မလဲ။
ေမာင္႔ကို မပိုင္ဆိုင္ရလို႔ ေမာင္႔သားကို လိုက္ၾကံေနသည္ဟု ေမာင္႔ဇနီးကလည္း ထင္ေပလိမ္႔မည္။  အေဖကို မရလို႔ သားအထိပါ ေစာင္႔ျပီး ႀကိဳက္သည္ဟု ပတ္ဝန္းက်င္ကလည္း အတင္းစကားေတြ ဆိုေတာ႔မည္။


ပတ္ဝန္းက်င္ကို ကၽြန္မက ဂရုမစိုက္သည္ ျဖစ္ပါေစ၊ ေမာင္တို႔မိသားစုက ဂရုစိုက္ေပလိမ္႔မည္။ ထို႔အျပင္ ေမာင္႔ခ်စ္သူျဖစ္ဖူးသူ ကၽြန္မကို ေမာင္တို႔၏ ေခၽြးမ အျဖစ္ ေမာင္တို႔က လက္ခံႏိုင္မည္လား။ ကၽြန္မကေရာ ေမာင္႔ေရွ႕မွာ ေမာင္႔သားကို လင္၊ေယာက်ၤားအျဖစ္ တြဲသြားဝံ႔ပါ႔မည္လား။ လံုးဝကို မျဖစ္ႏိုင္ပါ။


ေမာင္႔ေနရာမွာ တစ္သက္လံုး မည္သူ႔ကိုမွ အစားမထိုးႏိုင္ခဲ႔ေသာ ကၽြန္မ၊ ေမာင္ႏွင္႔တူေသာ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္မိသြားေသာ ကၽြန္မ၊ ထိုေကာင္ေလးႏွင္႔ ဒီတစ္သက္ မေဝးေတာ႔ဘူးဟု ယံုၾကည္ခဲ႔မိသည္႔ ကၽြန္မ၊ မေမွ်ာ္လင္႔ထားေသာ အျဖစ္ပ်က္မ်ားႏွင္႔ ၾကံဳရျပန္သည္။ ကိုယ္႔ထက္ အသက္ ၂၀ခန္႔ ငယ္သည္႔ ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ကို ရူးရူးမိုက္မိုက္ ခ်စ္မိျပီးကာမွ ထိုေကာင္ေလးက ေမာင္ရဲ႕သား ျဖစ္ေနသည္။


အေျခအေန အရပ္ရပ္ကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္မည္႔၊ အျဖစ္အပ်က္အားလံုးကို ေအးခ်မ္းစြာ ခ်ဳပ္ျငိမ္းေစမည္႔ လမ္း တစ္လမ္းသာ ကၽြန္မတြင္ ေရြးခ်ယ္စရာ ရွိေတာ႔သည္။ ျဖိဳးေမာင္ နားလည္ေအာင္ ေျပာဆို ရွင္းျပျပီး လမ္းခြဲကာ အဆက္အသြယ္ ျဖတ္ပစ္ရန္ ကၽြန္မဆံုးျဖတ္ခဲ႔ရသည္။  ျဖိဳးေမာင္ႏွင္႔ ေဝးရေတာ႔မည္ဆိုေသာ အသိေၾကာင္႔ မ်က္ရည္က်မိျပန္သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ အသက္အရြယ္ႏွင္႔ လုပ္သင္႔လုပ္ထိုက္တာကို လုပ္ႏိုင္ရေပလိမ္႔မည္။ ျဖစ္သင္႔ ျဖစ္ထိုက္တာေတြကို ျဖစ္ေစရလိမ္႔မည္။ ဆယ္သယ္ေက်ာ္အရြယ္တုန္းကလို ေခါင္းအံုးထက္ မ်က္ႏွာအပ္ကာ ငိုေၾကြးေနဖို႔ မသင္႔ေတာ္ေတာ႔ပါ။

***
ျဖိဳးေမာင္ကို ကၽြန္မႏွင္႔ ေမာင္႔အေၾကာင္း ေျပာျပေတာ႔ သူက တိတ္ဆိတ္စြာ နားေထာင္ေနခဲ႔သည္။ အားလံုးႏွင္႔ေဝးရာ ႏိုင္ငံျခားကို အျပီးပိုင္ ကၽြန္မ ထြက္သြားေတာ႔မည္ ဆိုေတာ႔ သူက ကၽြန္မ မ်က္လံုးမ်ားကို စိုက္ၾကည္႔ေနခဲ႔သည္။
"မမနဲ႔ေဖေဖ ဘာေတြပဲ ျဖစ္ခဲ႔၊ ျဖစ္ခဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဂရုမစိုက္ဘူး"
"ေဖေဖ႔သားျဖစ္ေနလို႔ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းျပခ်က္ေလးနဲ႔ မထားခဲ႔ပါနဲ႔ မမရယ္"
ေခါင္းမာလွေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္ နားလည္ေအာင္ ေျပာဆို၊သိမ္းသြင္းႏိုင္စြမ္း ကၽြန္မမွာ မရွိေတာ႔ပါ။ ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရေသာ သူႏွင္႔ လမ္းခြဲရန္ဆံုးျဖတ္ျပီး လမ္းခြဲစကားကို သာမန္စကားေလး တစ္ခြန္းလို စတင္ ေျပာဆိုႏိုင္ဖို႔ရန္ အားထုတ္ရကတည္းက ကၽြန္မတြင္ ရွိရွိသမွ် ခြန္အားေတြအားလံုး ကုန္ဆံုးသြားျပီး ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ ရင္ခြင္တြင္ တိုးဝင္လာကာ ငိုေၾကြးေနေသာ သူ႔ကို ျပန္လည္ ေပြ႕ဖက္ျခင္းလည္း မျပဳမိ။ တြန္းထုတ္ဖယ္ျခင္းလည္း မလုပ္မိ။ နာက်င္ခံရခက္စြာျဖင္႔ သူငိုေၾကြးေနသည္ကိုသာ စိုက္ၾကည္႔ေနခဲ႔မိသည္။

***

ႏိုင္ငံျခား ျပန္ထြက္ရန္ စီစဥ္သင္႔တာေတြ စီစဥ္ရင္း ကၽြန္မ စိတ္ေတြက ျဖိဳးေမာင္ဆီသို႔ ေရာက္ေနခဲ႔သည္။ ယခုခ်ိန္တြင္ ေသြးပူေနတုန္းျဖစ္၍ သူ ဝမ္းနည္းေနေပလိမ္႔မည္။ ပူေဆြးေနလိမ္႔မည္။ ငိုေၾကြးေနလိမ္႔မည္။ သို႔ေသာ္ အသက္၂၀ေက်ာ္ေလးသာ ရွိေသးေသာ လူငယ္ေလးတစ္ေယာက္သည္ အခ်ိန္အနည္းငယ္အတြင္းမွာ ကၽြန္မကို ေမ႔သြားႏိုင္ပါလိမ္႔မည္ဟု ေမွ်ာ္လင္႔ရပါသည္။ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ကၽြန္မ ေနရာမွာ အျခားတစ္ေယာက္ကို အစားထိုးလိုက္ႏိုင္ျပီး ကၽြန္မဆိုတာကိုပင္ အမွတ္ရခ်င္မွ ရေပေတာ႔မည္။


"မေျပာေကာင္း မဆိုေကာင္း ကၽြန္မ ထင္သလို မျဖစ္လာခဲ႔လွ်င္ ဘာေတြမ်ား ျဖစ္မွာပါလိမ္႔။ ကၽြန္မ ေမာင္႔ကို မေမ႔ရက္ႏိုင္ခဲ႔သလို၊ သူလည္း ကၽြန္မကို လြမ္းဆြတ္တမ္းတေနမည္ဆိုလွ်င္ေရာ။ ကၽြန္္မ ေရြးခ်ယ္လိုက္သည္႔ လမ္းသည္ လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္အေပၚ ရက္စက္ရာမ်ား ေရာက္ေနျပီလား။"
ကၽြန္မ ဘာကိုမွ ထပ္ မစဥ္းစားခ်င္ေတာ႔ပါ။ 
 ***

ေလယာဥ္ကြင္း ဆင္းသည္႔ေန႔က သူ ကၽြန္မကို လိုက္ပို႔ခဲ႔သည္။ နီရဲေနေသာ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားမွ အၾကည္႔မ်ားသည္ အရင္ကလို ေတာက္ပျခင္း မရွိေတာ႔။ တင္းတင္းေစ႔ထားေသာ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းမ်ားကလည္း ေျခာက္ေသြ႕ေနၾကသည္။ ကၽြန္မတို႔ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ၾကည္႔ရင္း ျငိမ္သက္စြာ ထိုင္ေနခဲ႔ၾကသည္ ။ ေလယာဥ္ေပၚ တက္ခါနီး အခ်ိန္ထိ ကၽြန္မတို႔ ႏွစ္ေယာက္ စကား တစ္ခြန္းမွ မဆိုျဖစ္ခဲ႔ၾကပါ။

"ကိုယ္ သြားေတာ႔မယ္"
ေနာက္ဆံုးအႀကိိမ္အျဖစ္ သူ႔ကို ေထြးေပြ႕ထားလိုက္ခ်င္ေသာ၊ သူ႔လက္ကို ဖ်စ္ညွစ္ဆုပ္ကိုင္လိုက္ခ်င္ေသာ၊ သူ႔နဖူးေလးကို နမ္းရိႈက္လိုက္ခ်င္ေသာ စိတ္တို႔ကို ခ်ိဳးႏွိမ္ရင္း သူ႔ကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္သည္။


"ကၽြန္ေတာ္ မမအေပၚမွာ ထားတဲ႔ အခ်စ္စိတ္ဟာ ဘယ္ေတာ႔မွ ေျပာင္းလဲသြားမွာ မဟုတ္ဘူး"
ခိုင္မာ၊ျပတ္သားလွသည္႔ သူ႕စကားအဆံုးမွာ သူ႔ကို ေက်ာေပး ထြက္လာခဲ႔မိသည္။ ကၽြန္မ ပါးျပင္ထက္မွာ လွိမ္႔ဆင္းသြားၾကသည္႔ မ်က္ရည္မ်ားကို သူ႔အား မျမင္ေစခ်င္ပါ။ 

***

"ကိုယ္.. မင္းကို သိပ္ခ်စ္တာေပါ႔ ကေလးရယ္"


"ကေလးကို ကိုယ္အရမ္းခ်စ္တာေပါ႔။ မင္းအေပၚမွာ ခ်စ္မိသြားတဲ႔ ကိုယ္႔စိတ္ေတြဟာလည္း ဘယ္ေတာ႔မွ ေျပာင္းလဲလို႔ မရေတာ႔ပါဘူး ကေလးရယ္" 
ေလယာဥ္ျပတင္းမွတဆင္႔ ျမင္ေနရေသာ တိမ္စိုင္မ်ားကို ေငးစိုက္ၾကည္႔ရင္း  တစ္ကိုယ္တည္း တီးတိုးေျပာကာ မ်က္ရည္က်ေနမိခဲ႔သည္။

 ***


တစ္ခါက ေမာင္႔ကို တမ္းတရင္း သည္ေျမကို ကၽြန္မ စြန္႔ခြာခဲ႔ဖူးသည္။ ယခုလည္း ျဖိဳးေမာင္ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေသာ စိတ္မ်ားႏွင္႔အတူ သည္ေျမမွ ေနာက္တစ္ခါ ထြက္လာရျပန္ျပီ။ ဟိုတုန္းက ေမာင္႔ကို မေမ႔ရက္ႏိုင္ခဲ႔သလို  ျဖိဳးေမာင္ကို ကၽြန္မ ေမ႔ႏိုင္မည္ မဟုတ္ပါ။ သူ႔ကို ေမ႔ႏိုင္ရန္လည္း ကၽြန္မ မႀကိဳးစားခ်င္ပါ။ လူတစ္ေယာက္ကုိ ေမ႔ႏိုင္ရန္ ႀကိဳးစားရင္း နာက်င္ရသည္ႏွင္႔စာလွ်င္ တစ္ခါတစ္ရံ လြမ္းဆြတ္တမ္းတဖြယ္ရာ လူတစ္ေယာက္ ရွိေနသည္က ပိုေကာင္းပါလိမ္႔မည္။
တစ္ခါတုန္းက ေမာင္႔ကို ကၽြန္မ သိပ္ခ်စ္ခဲ႔သည္။ ေမာင္ကလည္း ကၽြန္မကို သိပ္ခ်စ္ခဲ႔ဖူးသည္။ အဲသည္လိုပင္ ေမာင္ႏွင္႔တူေသာ ျဖိဳးေမာင္ကို ကၽြန္မ တြယ္တာစြာ ခ်စ္မိသြားခဲ႔သည္။ ျဖိဳးေမာင္ကလည္း ကၽြန္မကို ခ်စ္ခင္ခဲ႔သည္။


သို႔ေသာ္ ခ်စ္ျခင္းေတြ မည္မွ်ပင္ ခိုင္မာပါေစ အဆံုးတြင္ ကၽြန္မတို႔ အားလံုး ေကြကြင္းၾကရသည္။ ကၽြန္မတို႔သည္ ရင္တြင္းမွ ခံစားခ်က္မ်ားကို တားဆီးႏိုင္စြမ္း မရွိပါလ်က္က ကံစီမံရာ အျဖစ္ပ်က္မ်ားကို လက္ခံခဲ႔ၾကရသည္။
 ***


တကယ္လို႔ အခ်စ္သည္ ႀတိဂံတစ္ခု ျဖစ္ခဲ႔မည္ဆိုလွ်င္ ကၽြန္မတို႔ သံုးေယာက္သည္ ဆံုမွတ္မဲ႔ခဲ႔ေသာ အနားညီႀတိဂံတစ္ခု၏ ေထာင္႔သံုးေထာင္႔သာ ျဖစ္ပါလိမ္႔မည္။


 ေလးစားစြာျဖင္႔
ျမတ္ပန္းႏြယ္








26 comments:

Lps said...

အားေပးခဲ့ပါတယ္ဗ်ာ
ေလးစားခင္မင္လွ်က္ (လြမ္း) lwanpaishin@gmail.com

သမီးစံ said...

ကဲ..ဘယ္လိုလုပ္မလဲ း)
ေကာင္းလိုက္တဲ့၀တၱဳေလး
ဘယ္လိုမန္႔ရမွန္းေတာင္မသိေတာ့ဘူး း)
၀တၱဳထဲက.မိန္းကေလးရဲ႕ဆုံးျဖတ္ခ်က္
မွန္ပါတယ္။
ဒါေပမယ့္လည္း.ျဖိဳးေမာင္ေလးက
ျပန္မလာမခ်င္း.ထပ္ေစာင့္ေနအုံးမယ့္
သေဘာမွာရွိေနေတာ့..ခက္ကုန္ျပီေပါ့ း)
(မေပါင္းရတဲ့ဇာတ္ေတြျမင္ရင္
အလိုလိုရင္နာသကြယ္ း)

ခ်စ္ခင္လွ်က္

ခ်စ္စံအိမ္ said...

၀ထၳဳေကာင္းေလပဲၿမတ္ေရ
ေရးတတ္ခ်င္လုိက္တာ
ခံစားရတယ္သိလား
လမင္းနဲ့နဲနဲတူေနလာလို ့:P

Unknown said...

ဟာကြာ.. ခ်စ္လ်က္နဲ႔ ထပ္ေ၀းရျပန္ၿပီ.. သင္းျမတ္ႏြယ္ သနားပါတယ္.. ႏြယ္႔ ျဖစ္ရပ္ေတာ႔ ဟုတ္ေလာက္ပါ၀ူးေနာ္... :P
ေကာင္ေလးလည္း ေတာ္ေတာ္ခံစားေနရရွာမွာ.. သနားလုိက္တာ..

ခ်စ္ခင္လ်က္
Junemoe

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

တစ္ကယ္လွတဲ႕ ေခါင္းစဥ္ေလးပဲ ၿမတ္..
အေရးသားလည္း စြဲေဆာင္မွဳ ရွိ... လို႕ အဆံုးထိဆြဲေခၚသြားလိုက္တာ...မိုက္တယ္...:):)

လင္းေခတ္ဒီနို said...

ဇာတ္အိမ္ကို ဆြဲထုတ္သြားတာ ျမန္လြန္းေပမဲ့ . . ေပးခဲ့တဲ့ ရသ ခံစားခ်က္ ဇာတ္အိမ္ရဲ႕ အတိမ္အနက္ ဆြဲေဆာင္မႈကို ခ်ီးက်ဳးသြားပါတယ္ မျမတ္ပန္းႏြယ္ . . ေစာင့္ေမွ်ာ္ အားေပးေနပါဦးမယ္ . .

ဘူဇြာ ကဗ်ာဆရာ
လင္းေခတ္ဒီႏို

ႈ( က်ေနာ့္မွာက ၀ထၱဴေတြ ေဆာင္းပါးေတြ ဂုဏ္မင္ျဒပ္ေတြ မခ်မ္းသာဘူးဗ် . . ကဗ်ာေတြသာ ခ်မ္းသာသူမို႔ ဘူဇြာ ကဗ်ာဆရာလို႔ပဲ သံုးသြားတယ္ဗ်ာ း)

စံပယ္ခ်ိဳ said...

ျမတ္ေရ
ေကာင္းလုိက္တာေနာ္
အရမ္းကုိၾကိဳက္တယ္သိလား
ခ်စ္ကံေခတဲ႔သူေတြအဲဒီလုိျဖစ္တတ္တယ္
အျပင္မွာလဲေတြ႕ဖူးတယ္ အဲလုိအျဖစ္ဆင္ဆင္ေလးေပါ႔ေနာ္
အဲတာ ကုိယ္ေတြ႔လား ဟီးဟီး

ေၾကာင္ေအာ္ said...

ျမတ္ပန္းႏြယ္ေရးတဲ႔ အခ်စ္ဝတၱဳလည္း မဆိုးပါဘူး။ အရင္ဟာေတြေလာက္ေတာ႔ အားမရဘူး။

ေၾကာင္ေအာ္ said...

အခ်စ္ၾကီးတဲ႔ အမ်ိဳးသမီးအေၾကာင္း ေဖာ္ျပသြားတာေတာ႔ သေဘာက်မိတယ္ဗ်ိဳ႕။

ေမာင္ဘုန္း said...

ေၾသာ္ ... တိုက္ဆိုင္လြန္းတယ္ေနာ္ ... အေရသားေရာ
ဇာတ္အိမ္ ပါ အရမ္းေကာင္းတဲ့ ဝတၱဳ ေလးပါ ... ။

လုလင္ေမာင္(ဝဲေလာင္) said...

နွစ္ျခိဳက္စြာနဲ႔ အားေပးျပီး ရင္ဘတ္ၾကီးနဲ႔ ဖတ္သြား
ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။

ဝီရဓမၼ(Brave The Dhamma) said...

ဦးဇင္းလာလည္သြားပါတယ္။ ျမတ္စြာဘုရားေဟာေတာ္မူတဲ့ တရားေတာ္မ်ားမွာ ဥံ မပါပါဘူး။ ဥံ ခံျပီးေရးတာက အျခား စာေရးသူမ်ားျဖစ္ ပါတယ္။ ဒကာမ က်က္ဖူးတဲ့ ဘုရားစာေတြက အျခားစာေရးသူမ်ားက ဥံ-ကိုထပ္မံျဖည့္စြက္ျပီး ေရးတာပါ။ ဦးဇင္းတုိ႔ ဒကာမတုိ႔ သာသနာက ေထရဝါဒ စစ္စစ္ပါ။ ဦးဇင္းတုိ႔လည္းဖတ္ဖူးပါတယ္။ အခ်ဳိ႔ ပါဠိေတာ္မ်ားကုိ ဥံ- ခံျပီးေရးထားတာကုိေပါ့။ ဥံ ခံလုိက္တာနဲ႔ ေထရဝါဒနဲ႔ ဆန္႔က်င္တယ္လုိ႔ ဆုိလုိျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ ေထရဝါဒလမ္းစဥ္က နိဗၺာန္ကုိ ဦးတည္ပါတယ္။ နိဗၺာန္ေရာက္ဖုိ႔ လမ္းက ဒါန သီလ သမာဓိကုိအေျခခံျပီး မဂၢင္ရွစ္ပါးကုိ ပြားမ်ားအားထုတ္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီထဲမွာ (ဥံ) မပါဘူးလုိ႔ဆုိခ်င္ပါတယ္။ ဥံ-ထည့္ရြတ္လုိက္တာနဲ႔ ေထရဝါဒ နဲ႔ဆန္႔က်င္ပါတယ္။ ေထရဝါဒနဲ႔ မဆန္႔က်င္ခ်င္ရင္ ျမတ္စြာဘုရားဂုဏ္ေတာ္ပဲျဖစ္ျဖစ္ အျခား ဂုဏ္ေတာ္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဥံ-မခံပဲ ရြတ္ဖတ္ပူေဇာ္ပါလုိ႔ တုိက္တြန္းလုိပါတယ္။ က်န္းမာခ်မ္းသာပါေစ။

ေမာင္ေမာင္ said...

အရမ္းဖတ္လို.ေကာင္းတယ္ အစ္မေရ ။

Anonymous said...

မၿမတ္ပန္းႏြယ္
အစ္မ အေရးအသားက မဂၢဇင္းစာမ်က္ႏွာေတြေပၚ ေရာက္သင္႔တယ္။ ပုိ႔ႀကည္႔ပါလား။ အတည္ေၿပာတာ။ အစ္မ အေရးအသားအရမ္းေကာင္းတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ႔ ႀကိဳက္တယ္။

သူရိန္ said...

ဒီဝတၱဳေလးကို အရမ္းႀကိဳက္တယ္။

ကၽြန္ေတာ္သာ ျဖိဳးေမာင္ဆိုရင္ တစ္သက္လံုး ေစာင္႔ေနမိမယ္ ထင္ပါတယ္။

ေထာ္ဦး said...

မမျမတ္ေရ...
528ကေန1500ေျပာင္းျပီး ေရးသားထားတာကို ႀကည့္ျ ရင္းသေဘာက်မိပါတယ္။စာေရးသူဆိုတာ အေျပာင္းအလဲေလးလုပ္မွ စာေရးသူပီသမယ္လို ့ထင္ပါတယ္။အ၀တ္အစား ၀တ္သလိုေပါ့။ဒီေန့ သရီးကြားတာေနာက္ေန. လံုခ်ည္ျပီးေတာ့ ဂ်င္းေဘာင္းဘီရွည္ ေနာက္ေတာ့ အားကစားေဘာင္းဘီ ဒီလိုအေျပာင္းအလဲလုပ္မွ ေခတ္မီတယ္မို ့လား။magazineစာမ်က္ႏွာေပၚ အေျခခ်ႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားပါလို ့ မွာႀကားရင္း...
ေထာ္ဦး

San San Htun said...

ဝထၳဳေလးက တကယ္ေကာင္းတယ္ မမၿမတ္..ေနာက္ထပ္ ထထၳဳေလးေတြ ေမွ်ာ္ေနတယ္ မမၿမတ္...

ရဲလင္းျမတ္ said...

သံုးနားညီၾတိဂံက အပ်ိဳၾကီးရဲ႕ ဆိုက္ကိုဆန္တဲ႔ ဇာတ္လမ္းမ်ိဳး ျဖစ္သင္႔တယ္။ ေရးထားဟန္နဲ႔ မလိုက္ဖက္ဘူး ထင္တယ္။ ေရွ႕ႏွစ္ပုဒ္ေလာက္ မႀကိဳက္ဘူး။

မဒမ္ကိုး said...

ၾတိဂံတစ္ခု၏ေထာင္႕သံုးေထာင္႕ကိုလာဖတ္သြားပါတယ္ မျမတ္ပန္းႏြယ္

mandalarthar said...

ေဆးေက်ာင္းတက္ၿပီးလို႔ ေဟာက္စ္ဆင္းေနတယ္ ဆိုေတာ့ ငါ့ကိုမ်ား ေရးထားသလားလို႔ ဟဲ ဟဲ
ေကာင္း၏ ...
ဒါနဲ႔ ေခါင္းစဥ္ေတြကို ဘာလုိ႔ ကိုုယ္တုိင္ မေပးတာလည္း သိခ်င္မိပါ၏ း)

ျမေသြးနီ said...

သားအဖျဖစ္မယ္ဆိုတာကို စာဖတ္သူ ႀကိဳတင္ရိပ္စားမိေစတာေလးကလြဲလို႔ အစအဆံုးဆြဲေခၚသြားတဲ့ ၀တၱဳေလးပါ။ ဇာတ္ေကာင္စရိုက္ထက္ အေၾကာင္းအရာကို အေျချပဳၿပီး ေရးတတ္သူမို႔ ၀တၱဳရွည္ေတြ ေကာင္းေကာင္းေရးႏိုင္မယ့္ လက္လို႔ ျမင္မိပါတယ္..။ ဆက္ေရးပါညီမေရ...။

တြတ္တြတ္ said...

ျမတ္ေရ..အျပဳသေဘာနဲ႔တစ္ခုေတာ့..ေ၀ဖန္ခ်င္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ..ျမန္မာဇာတ္ကားေတြနဲ႔၀တၱဳေတြမွာ.မၾကာခဏဆုိသလုိ..ပါေနတဲ့..အရက္မူးလုိ႔မွားမိတာ.ဆုိတာေလးကုိေျပာၾကည့္ခ်င္လုိ႔ပါ..ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တုိင္လဲ.တခ်ိန္က.အရက္ကုိႏွစ္ၿခိဳက္စြာေသာက္သံုးခဲ့ဖူးပါတယ္...တကယ္မူးလာရင္...ကုိယ့္ကုိကုိယ္မတ္တပ္ရပ္ဖုိ႔ေတာင္..လံုး၀ျဖစ္ႏုိင္ဘူး..စကားေျပာဖုိ႔..ကုိယ့္လွ်ာကုိေတာင္.မသယ္ႏုိင္တဲ့အေျခအေနမုိ႔...အရက္မူးလုိ႔မွားမိတယ္ဆုိတာ..သိပ္ေတာ့လက္မခံခ်င္သလုိပဲ..ျဖစ္ႏုိင္တာကေတာ့..ေထြေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့...အရက္နဲနဲ၀င္လာရင္.လူဟာေသြးဆူလာၿပီး...အရင္ကမလုပ္ရဲ၊ မေျပာရဲတာေတြ..လုပ္ေလ့ရွိပါတယ္...ဒါေလးတစ္ခုပါပဲဗ်ာ....ျမတ္ရဲ႕အေရးအသားေတြကေတာ့.တကယ့္ကုိေကာင္းပါတယ္ဗ်ာ.ဆက္လက္အားေပးေနပါ့မယ္..

Aung Kyaw Zeya said...

:-)

Aung Kyaw Zeya said...

ဒီဝတၳဳေလးေကာင္းပါတယ္ျမတ္ပန္းႏြယ္။
ဒီဝတၳဳထဲကဇတ္ေကာင္ေတြကုိသုဥ္းသက္ရသေလာက္ေတာ့ေတာ္ေတာ္ခံစားၾကရမယ္ထင္တယ္။သူတို႔အတြက္ေတာ့့တကယ္စိတ္မေကာင္းပါဘူး။
ဒါေပမဲ့အခ်စ္ဆုိတဲ့အရာဟာတစ္ေယာက္ဲနဲ႔တစ္ေယာက္ၾကားမွာနားလည္မႈ႔ေတြတာရွိိခဲ့ၾကမယ္ဆိုရင္ဘယ္သူမွအရမ္းႀကီးခံစားၾကရမွာမဟုတ္ပါဘူး။

သတုိး said...

၀တၳဳရွည္ေတြေရးဖုိ႔ ပုိသင့္တဲ့ လက္ပဲထင္မိတယ္။ တကယ္ေတာ့ ႀတိဂံေလးက သုံးနား၊ သုံးေထာင့္ မညီခဲ့ဘူးလုိ႔လည္း ျမင္မိတယ္။ း)
ပုိ႔စ္ အသစ္တက္ရင္ ခပ္ေစာစာ ေရာက္လာ အားေပးဖုိ႔ လင့္ခ္ ယူသြားလုိက္ပါတယ္။
ခင္မင္ေသာ သတုိး

Anonymous said...

ကၽြန္ေတာ္ မျမတ္ရဲ႕ ဝတၱဳတိုေလးေတြ အားလံုးကို တစ္ထိုင္တည္း ျပန္ဖတ္မိတယ္။ ဒီတစ္ပုဒ္ေလးကိုပဲ အေၾကာင္းအရာအားျဖင္႔ သိပ္အားမရတာပါ။ အေရးအသားေတြကေတာ႔ ေျပာစရာ ေထာက္စရာ မလိုေအာင္ပါပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္လည္အတုယူရပါတယ္။

ေလးစားလ်က္